30 marca 2014

Back to HOLIDAYS

                                                                   Hejka.!



  Ostatnio siedziałam sobie, szperałam w internecie i natknęłam się na wakacyjne zdjęcia. Od razu przypomniały mi się ostatnie wakacje 2013. To ciepłe słoneczko, spodenki, morze... To wszystko kojarzy mi się z ostatnimi kilkoma wakacjami do których czasami wracam myślami. Nawet zwykła muzyka może mi przypomnieć te czasy za którymi tęsknię. Tyle wspaniałych miejsc odwiedziłam podczas wakacji, ciekawych ludzi. Czekam tylko na te moje wymarzone wakacje, które nadejdą za 3 miesiące.

                                         A WY CZEKACIE JUŻ NA WAKACJE ? <3



5 komentarzy:

  1. Czekam tylko, aż w końcu skończy się ta ciągła nauka- to wszystko mnie wykańcza :/ Pozdrawiam http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, teraz zachciało mi się wakacji. Uff jeszcze "tylko" 3 miesiące! :D

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ale zatęskniłam za wakacjami przez tego posta :( Tak bardzo bym je chciała, jestem już wykończona przez szkołę :c
    Obserwuję, bo świetny blog. Miło jakbyś się odwdzięczyła :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z ulubieńcami marca (m.in. kosmetyki Stay Matte, strona vinted.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Jak ja tęsknię za wakacjami! :(

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę wakacje.! :c

    Masz super posty. :) <3

    OdpowiedzUsuń