21 marca 2014

Dreams, work, future ...

               
      Kilka dni temu oglądałam filmik o dwóch zagranicznych blogerach którzy nagrali teledysk do jednej  piosenki - tu . Od tego czasu słucham tego cały czas. Jest fenomenalny zaczęłam myśleć, że to właśnie mi         się podoba i to jest jednym z moich wymarzonych zawodów.
 Kiedyś jak byłam mała myślałam by być piosenkarką lub modelką co wydaje mi się teraz dziwne, bo chciałam być piosenkarką, a nie umiem śpiewać, a by być modelką mam za brzydką figurę.

     Kiedyś myślałam o podobnym kierunku, czyli fotografia. Ale żeby to się udało musiałabym mieć dobry sprzęt i studio... Które razem by dużo kosztowało.

 Kiedyś myślałam o czym związanego z angielski, by
wyjechać za granicę do Londynu. Chociaż nie wiem czy to możliwe, bo sama nie umiem za bardzo angielskiego. Miałabym raczej tam raczej problem z pracą.. i w ogóle z porozumiewaniem się.

Chciałabym być fotografem jakiś sławniejszych osób to jest teraz moje największe marzenie dotyczące pracy chyba. Ewentualnie chciałabym występować w teledyskach lub je kręcić. Myślę że to ciekawe prace. Dorabiałabym sobie trochę na sesjach fotograficznych i nadal prowadząc bloga ...



 Aktualnie nie wiem gdzie pójdę jeszcze do szkoły po gimnazjum. Jak na razie nie mam żadnych planów co do liceum, technikum. Chociaż ... Może i mam jakiś pomysł na liceum, chociaż nie wiem czy wypali.



5 komentarzy:

  1. Fajny blog... :)

    http://liveyourstyl.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post! ;)

    zapraszam:
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) Design jest piękny i oczywiście Ty jesteś śliczna! *.* Blog na prawdę cudowny!

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten post. Jest super!
    Cudowne zdjęcie. : )
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. I have read so many articles regarding the blogger lovers however this article is in fact a fastidious piece
    of writing, keep it up.

    Take a look at my site: best dating sites

    OdpowiedzUsuń