12 marca 2014

Friendship on the Internet

                  Czy przyjaźń przez internet istnieje?

Dzisiaj mam dla was post, w którym chciałabym poruszyć temat -  czy istnieje przyjaźń przez internet?
Czy można komuś zaufać, zakolegować się, przyjaźnić się z nim nie widząc go nigdy wcześniej w "realu" ? Czy to jest w ogóle możliwe? 




A więc opowiem Wam moją historię.

Pamiętam, że jeszcze przed tym co się wydarzyło, oglądałam filmik o internetowej przyjaźni. Wzruszyłam się nim. Nie mogłam zrozumieć jak można się z kimś zaprzyjaźnić, nie widząc go nigdy na oczy, nie wiedząc jak zachowuje się normalnie i jaki jest. Wydawało mi się tak dopóki nie poznałam Ani. :)  Zaczęło się to tak, że ona napisała do mnie tak zwyczajnie. To był chyba 1 marca, czyli tak niecałe 2 tygodnie temu.  Zaczęliśmy pisać nie znając się nigdy wcześniej. Polubiłam ją bardzo szybko. Teraz piszemy ze sobą codziennie po kilka razy. Kocham ją i nie wyobrażam sobie co bym teraz robiła bez niej. Na pewno nie założyła bym bloga i nudziłabym się siedząc przed komputerem. Nie zdawałam sobie nawet sprawy jak mogę kogoś tak mega szybko pokochać, a tym bardziej przez internet. ♥ Teraz tylko czekam na wakacje, gdy wreszcie będziemy mogły się spotkać, porozmawiać, powygłupiać się. Dzieli nas ponad 300 km. Poznałam ją tylko dzięki wspólnemu idolowi, czyli Justinowi na grupie Beliebers. <3 


Wiem, że to czytasz ... więc - 
KOCHAM CIĘ. <3 :*












1 komentarz: