24 marca 2014

Wspomnienia

                                                             
                                                                     Hejka!

        Masz tak czasami, że przechodząc obok jakiegoś miejsca, czy patrząc na pewną rzecz w głowie        przemijają ci obrazy z dzieciństwa, kiedy w młodości biegałaś po podwórku do późna, bawiłaś się w    chowanego? Ostatnio zebrało mi się na takie wspomnienia, oglądanie starych zdjęć i zdałam sobie sprawę    jak szybko mija czas. Choć upłynęło kilka lat, miesięcy, tygodni to i tak pamiętasz niektóre zdarzenia,    rozmowy, nowo poznanych ludzi. Te najlepsze, a czasem i gorsze zawsze zostaną w głowie. Jedyne co nam   po nich zostaje to tylko wspomnienia. Są te przy których się śmiejesz, cieszysz, uśmiechasz i chciałabyś je     przeżyć jeszcze raz tak samo oraz takie które sprawiają ci ból, smutek jednak nie możemy o nich                zapomnieć.

  Chciałabym czasem powrócić do  starych, dawnych czasów ...  Przypomnieć sobie jak kiedyś było    cudownie. Jak nie przejmowałaś się  wyglądem, chłopakami ...



10 komentarzy:

  1. Też mam czasem takie momenty, w któych przypominają mi się wszystkie sytuacje ;)
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie wiem co czujesz! ;)
    Wspomnienia czasem też niestety wywołują łzy ;c
    Znakomity blog! ;)
    I świetnie zgrane zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym znowu mieć 5 lat! :D
    Bardzo fajny blog, pozdrawiam :)
    Mój blog :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety, czas jest bezlitosny :) Choć chłopcy i wygląd to najmniejsze z problemów, które Cie czekają w przyszłości... ja mam tylko 18 lat, ale już czuję presję związaną z wyborem uczelni i podjęciem pracy... a co dopiero za kilka lat. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. czas szybko leci, ludzie zawodzą, wszystko przemija, pozostają wspomnienia! ;)

    wpadnij:
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wspomnienia, śliczne fotki ;*

    Zapraszam do mnie;*
    http://kappa-girl.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię powspominać dzieciństwo :) Jednak nie chciałabym się cofnąć,wolę czekać na to,co się wydarzy,bo wydaje mi się to ciekawsze :3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog !! ;)))


    http://naataliiiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wspominać stare czasy :) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe posty, bardzo przemyślane. :*
    Ładne zdjęcia. : )

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń