27 marca 2014

WeekEND




Jak Wam mija szkoła? Już niedługo weekend. W tym tygodniu nałapałam kilka dobrych ocen. Nie są najgorsze. Wcześniej było gorzej. Ale w końcu jutro po szkole wolne. Mam nadzieję że w sobotę będzie ciepło. Tak na tą wiosnę czekałam.. A tu w pierwszy dzień wiosny... Było gorąco, a w sobotę, niedzielę... deszcz, zimno i ogólnie masakra... Jedyne co może mi poprawić humor i podeprzeć na duchu to dobra piosenka, obecność przyjaciół i myśl, że już za te 3 miesiące, znów będą niezapomniane Wakacje! Tylko na to czekam. Jeszcze pamiętam jak był początek roku.. Wow! Jak tak szybko będzie lecieć moje życie, to ja nie wiem... Minie trzydzieści lat, a ja będę myślała, że tylko sześć. No trudno, trzeba się wziąć w garść i działać! Co z tego, że mam szkołę, masę dodatkowych zajęć w szkole i jeszcze zajęcia taneczne.  Ważne, że żyję i niczym się nie martwię. Haha. Czekam na tą prawdziwą wiosnę i w końcu będę mogła zrobić nowe zdjęcia. 
Dziś nie pisałam żadnego tematycznego postu, ponieważ nie miałam czasu. O 15.15 kończyłam szkołę, a o 15.30 miałam sks-y. Wróciłam o 18 i jeszcze lekcje do tego odrobić musiałam. Mam już kilka pomysłów na te posty. 
W sobotę postanowiłam wyjść na jakieś zdjęcia, bo nie mam żadnych z powodu pogody.



5 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz :) Ehh strasznie szybko ten czas zleciał i boję się, że wakacje zlecą jeszcze szybciej :/ Powodzenia w szkole ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia, świetny design, bardzo mi się podoba. <3

    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz idealną figurę, piękna <3
    zapraszam do mnie na post jeśli chcesz znaleźć motywację :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna. <3

    Cudne posty. :>

    OdpowiedzUsuń