09 kwietnia 2014

Choroba...

   Hejka.!
Piszę dla Was tego posta z mojego kochanego łóżka w którym leżę od tygodnia. Nienawidzę tego... Najlepiej rozchorować się na początek kwietnia. Do szkoły wracam we wtorek więc jeszcze trochę sobie poleniuchuję z lekarstwami i moją ulubioną muzyką. Teraz oto czuję się zacofana w moim mieście. Nie wiem co się dzieje w szkole, nie ma mnie na zajęciach, treningach itd. Zaraz chyba oszaleję, gdy nie wyjdę do znajomych.
Chociaż przed chorobą byłam na jednej wiosennej już sesji.. Zdjęcia będą w następnym poście, gdyż mam je na komputerze.
            Zastanawiałam się też nad vlogowaniem, chociaż nie jestem tego pewna, bo nie bardzo się do tego nadaję.. Może niedługo pokażę Wam mój pierwszy filmik. :)

Na koniec macie ode mnie pozdrowienia z cieplutkiego łóżeczka.






5 komentarzy:

  1. życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    mam nadzieję, że do mnie zajrzysz :)
    http://flemour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej :)
    Ja też tak jakby choruję, bo mam problemy z kręgosłupem :/

    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki w najnowszym poście u mnie - donutworrybehappy.blogspot.com .JEŚLI KLIKNIESZ DO WYGRANIA SĄ 4 BRANSOLETKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia. <3 Fajny post
    Zdrowia. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej kochana. :*
    Świetny blog. <3

    OdpowiedzUsuń