13 maja 2014

Małe jest piękne.



 Dużo niskich dziewczyn mają kompleksy ze względu na wzrost . Ja mam 14 lat i około 162 cm wzrostu Może nie jestem aż taka niska, ale często się tak czuję. Chciałabym mieć najwyżej ok. 168, bo później nie byłaby to ta sama osoba, którą jestem. Niskie dziewczyny mogą pozwolić sobie na chodzenie w wysokich obcasach i wyglądanie w nich zupełnie normalnie. Ale na pewno większość niskich dziewczyn chciałaby być wyższa niż jest. Ale bycie niskim też ma swoje plusy.



Zalety:


♥ mogą nosić wysokie szpilki, a nadal nie będą wyższe od chłopaka

♥ mali ludzie żyją dłużej

♥ większość rzeczy na ciebie pasuje

♥ niskie kobiety są lżejsze a mężczyźni lubią je podnosić


         ♥ mogą mieć każdego chłopaka niskiegośredniego lub wysokiego, a i tak będziemy ładnie wyglądać

                                                     ♥ można prosić o pomoc chłopaków, by ściągnęli nam coś z półek

                                                                                                    ♥MAŁE TEŻ JEST PIĘKNE









Kocham to zdjęcie. ♥.♥


a wy wolicie niskich czy wysokich chłopaków/ niskie czy wysokie dziewczyny?




Jeśli podoba ci się mój blog - dodaj do obserwowanych



odwdzięczę się tym samym :)


35 komentarzy:

  1. my wolimy wysokich chłopaków, ale liczy się charakter :D
    fajny post :) pytałaś o wzajemną obserwację, my już i liczymy na uczciwy rewanż :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że małe jest piękne, kiedyś się tym przejmowałam, ale teraz urosłam, i tak wysoka nie jestem no ale....mam 16 lat i 166cm :>
    pugix.blogspot.com
    PS co ma powiedzieć nastolatka, która ma 1,90? To jest problem <-------nawet obcasów nie może nosić, chłopaki wolą niższe, wogule...nw czemu tyle piszę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam tyle lat co Ty i mam 165 cm... nie chcę być ani wyższa, ani niższa xD

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam 13 lat i 158. Nie uważam się za niską i nie czuję się gorzej, chociaż dziewczyny z mojej klasy są o de mnie wyższe.

    sumcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 12 lat i mam 161 cm
    Chciałabym być modelką co wiąże się z tym, że powinnam być wysoka.
    Mam nadzieję że te parę cm jeszcze urosnę
    Ale i tak wolę kiedy chłopak jest wyższy od dziewczyny
    Ale miłości się nie wybiera

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałabym wysokiego, ale jakby był mojego wzrostu to nic się nie stanie, liczy się charakter :P
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem w sumie normalna jak na swój wiek, chyba, bo mam 148 i jestem w 5 klasie c: Aczkolwiek nie chcę być duża, do twojej listy zalet mogę dodać, że jak jesteś mała to się wszędzie zmieścisz i w ogóle jak zechcesz to możesz się wykazać zwinnością, małe, lżejsze, za czym się ciągnie lepsze warunki do wspinaczki po drzewach :D Nie chcę być wysoka, po mimo, iż do nich nie należę, jestem dość szybka, więc krótkie nogi raczej nie mają nic do rzeczy ♥
    idiocisawsrodnasxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;).
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana, ty masz 14 lat i 162 cm a ja mam lat 20 i tyle samo. To ja teraz dopiero czyje sie niska xd Jeszcze troche urosniesz, ja urosłam jak wyszłam z gimbazjum. Moj chłopak ma 176 i jest myśle taki średni. Uważam, ze ma taki idealny wzrost do mnei, bo jak założe szpilki to się zrównujemy hahaha :) a więc wzrostowo się dobraliśmy idealnie :) przerażają mnie niscy faceci. Nie chciałabym niższego ode mnie, uważam, że nie wygląda to fajnie ae miłość nie wybiera ;) pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam 14 lat i 156 cm... W dodatku moja najlepsza przyjaciółka ma 170 i stojąc obok niej czuję się tak malutka..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam 13 lat i 147cm... Przy mnie to ty naprawdę jesteś wysoka :))
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam 13 lat i zaledwie 158 cm i jestem niska. ;/ Ale mam nadzieję, że urosnę. Wolę wyokich chłopaków.
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam 15 lat , 165 wysokości , ale wolę wysokich chlopaków
    http://photomelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! :) Świetny blog! :) . Pozdrawiam .
    Klikniesz w linki pod ubraniam lub baner na bocznym pasku sheinside ? :) .
    post : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/05/spring-collage.html .
    Daj znać ! Ja się zrewanżuję obs. i wybiorę parę blogów i je polecę ! :)
    //

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba jestem dosyć wysoka bo mam 164 albo czuje się wysoka..
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz racje, małe jest piękne! :3 Ja jestem jeszcze niższa od Ciebie- mam 158cm ;)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. jednak wolę wysokich chłopaków

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uważam że małe jest piękne. :)

    Tak myślałam... Skoro ładnie piszesz i masz świetny i ciekawy blog oraz dużo obserwatorów.. To może stworzysz swój własny fndom, np. Paulanator ? :* ♥
    To na pewno świetny pomysł.
    I inni też powinni się zgodzić. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z koleżanką u góry. Powinnaś założyć swój fandom.. ;)
    Czytam twój każdy post i jestem pod wrażeniem bo twój blog lubię najbardziej. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam 13 lat i mam 171cm , z chcęcią bym ci 5 cm oddała .

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam 13 lat i 160 xd

    Może zajrzysz ? KLIK :) Na naszym blogu znajdziesz konkurs fotograficzny !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie piszesz, super post, ogólnie bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    Oby tak dalej ;3

    Mam pytanko: Mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście: http://jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ?
    Jest to dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny post, miło mi się czytało ♡

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :)
    zapraszam do mnie :*
    moze obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wOw super i mówie to szczeże świetne zdjęcia nie piszesz nudno ani za długo super . zostaje na dłużej

    http://machacipacha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny post i blog bardzo delikatny:)


    zapraszam: http://oliwias-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam 170 cm i jakiś czas temu uważałam, że jestem niska. Teraz myślę, że jestem idealnego wzrostu. Ci niżsi mężczyźni są mojego wzrostu, albo i tak wyżsi. Mój chłopak jest ode mnie wyższy o 13 cm więc spokojnie mogę przy nim nosić wysokie szpilki, które uwielbiam. :)

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam 168 i bardzo chciałabym być niższa, ale tego marzenia raczej już nie spełnię. 162 to moim zdaniem idealny wzrost :)
    Zapraszam do mnie. Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem niska ;P
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. http://ourstylizations.blogspot.com

    U NAS ROZDANIE! ZAPRASZAMY ! :)

    SUPER BLOG :**

    OdpowiedzUsuń
  32. każdy wzrost jest dobry:) byle odpowiadał nam samym:)
    dodaje do obserwacji:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nwm nwm zależy zapraszam http://blogsweroo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz rację, że male jest piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Małe jest piękne.. Racja. :D

    OdpowiedzUsuń