20 maja 2014

Niespodzianki! Dawać czy dostawać?


Uwielbiam niespodzianki, które przydarzają mi się z zaskoczenia. To uczucie, że coś na mnie czeka i ktoś pamięta jest cudowne, a zarazem też bardzo słodkie. Najlepsze są takie gdzie przygotowanie trwa dłuższą chwilę, a prezent jest zrobiony naprawdę od serca. Nie ważne czy to rysunek, bransoletka, zdjęcie czy cokolwiek innego ważne, że z przyjemnością dasz to innej osobie.
Niestety są też takie niespodzianki, których nie bardzo lubię. Jak tylko słyszę "Mam dla Ciebie prezent" a ja się spytam "Jaki?" i ta osoba odpowie "Dowiesz się wkrótce" ! Takie sytuacje są bardzo frustrujące. Jeśli ma być coś niespodziewanego to nie mów tego drugiej osobie, bo wtedy to już nie będzie taka mega niespodzianka.



Tak na prawdę lubię bardzo dawać komuś prezent, gdy :
a) wiem co mam mu kupić
b) mam na to pewien pomysł
Danie prezentu dziewczynie to naprawdę żaden problem, żeby coś znaleźć co może jej się spodobać... Rynek jest zasypany różnymi nowościami dla kobiet. Gorzej z wybraniem prezentu dla chłopaka... Wtedy zaczyna się problem. Nigdy nie wiem co takiej osobie kupić! Czy może jakąś płytę, czy książkę, a może coś innego?

Chyba każdy lubi dostawać prezenty, nieważne czy na urodziny, czy na imieniny... Po prostu miło jest dostać od kogoś coś fajnego.  Taki gest jest bardzo pozytywnie odbierany przez drugiego człowieka. Prezent nie zawsze musi być dawany z jakiejś okazji. :))




                                   A wy wolicie dostawać czy dawać? 

13 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię dawać, ponieważ wtedy mogę kogoś uszczęśliwić :)
    anka-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie :)) Też nigdy nie wiem z jakiego prezentu ucieszyłby się chłopak :)
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię to i to ;)

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To i to. Lubię kupić coś i czekać na reakcje ten osoby i radość z prezentu. Sama uwielbiam tez dostawać :D
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak każdy wolę dostawać, jednak miło jest również komuś dawać, i ten moment, kiedy ta osoba się cieszy - bezcenne ♥
    Piękne zdjęcia!
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę zdecydowanie dawać, ale lubię też dostawać ;)
    Jeśli masz czas, to mogłabyś poklikać w linki pod tymi ubraniami - http://polakate.blogspot.com/2014/05/handpicklook-kolaz.html#comment-form - w zamian mogę poklikać albo po komentować ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia. Wolę dostawać jak każdy ale lubię też dawać. ;)
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie skłamię i powiem, że lubię dostawać jak każdy, ale dawanie daje satysfakcję kiedy zobaczy się uśmiech na twarzy drugiej osoby :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę dawać, ale dostawać też lubię :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę dawać, ale dostawać też lubię :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowanie wolę obdarowywać kogoś prezentem :). Bardzo ładny blog, obserwuję :). Zapraszam Ciebie do odwiedzenia mojego bloga oraz do obserwacji: http://fivehundredandsixdays.blogspot.co.uk/
    Pozdrawiam i przesyłam uśmiech :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Jesteś bardzo ładna! :)
    Obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń