24 lipca 2014

Wakacje

Hejka!
Od zakończenia roku minęło już ponad 3 tygodnie. Jak je dotychczas oceniam? Nie są najgorsze, ale były też lepsze... Przypuszczam, że w tym roku nie będą to moje najlepsze, także z pewnych powodów, ale nie mogę narzekać. Dużo się nie dzieje w moim życiu na razie... Ale z koleżanką planujemy teraz jakiś wyjazd do kina, galerii. Od wakacji zmieniło się we mnie tylko to że zafarbowałam końcówki włosów na czerwono... 2 lata temu miałam całe czerwone włosy, które długo się trzymały, ponieważ farbowałam je 2 razy w ten sam dzień, bo za pierwszym razem nie wyszło jakoś dobrze. Ale za drugim wyglądały już w miarę dobrze. Chociaż potem z czerwonego zrobiły się różowe. Trochę śmiesznie to wyglądało jak ludzie się na mnie parzyli, ale nie żałuję, że farbowałam je wtedy i nie żałuję i teraz.
Tu macie zdjęcie z przed 2 lat.




Wakacje mijają mi pozytywnie, a najbardziej weekendy gdzie dzieje się najwięcej. W ten weekend byłam w końcu z przyjaciółką nad wodą i w końcu się opaliłam a w przyszły weekend mam dużo planów.. :) Przeważnie więcej się dzieje w weekendy niż w tygodniu. Ale weekend trwa tylko 2 dni, a trzeba korzystać w pełni z wakacji, które trwają TYLKO 2 miesiące. Mam nadzieję, że sierpień będzie bardziej pozytywny i będzie się więcej działo.
Plany na resztę wakacji? Oficjalnie nie mam dokładnych planów. Ale na pewno pojadę na kilka dni do kuzynki i prawdopodobnie na weekend do Warszawy. Ale co do Warszawy to tylko jak na razie plany... :)

Macie kilka zdjęć z ostatniego wypadu z Hanią i Olą na miasto. Z góry przepraszam za jakość ale te zdjęcia co mam są robione telefonem. Ale dzień niezapomniany. Dziękuję. <3






A wy macie jakieś plany na resztę wakacji?

26 komentarzy:

  1. ja mam pełno planów , nie chce sie rozpisywac haha ;)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ zapraszam ☻☻☻

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pełen spontan :P nic nie planuje :)
    tak lepiej.
    Chciałabym cię zaprosić na rozdanie,w którym do wygrania dowolna rzecz ze sklepu Rosewholesale.com,więcej informacji na moim blogu :) Każdy ma szanse ,więc może warto spróbować? :)
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  3. pytałaś o obs za obs - ja już
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. typowy spontan u mnie :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też spontam fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam większych planów na w ogóle resztę wakacji. Wszystko spontanicznie ;D
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjęcia :) fajny aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja rok i dwa lata temu farbowałam się szamponetką na rudo, w tym roku planuję zafarbować się na czarno. :)
    Proszę o klikanie w linki TUTAJJ
    i tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia:D moje palny na wakacje to spotkania z przyjaciółmi i wyjazd nad morze. Pozdrawim:**
    http://hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :)

    Pytałaś o obs za obs - ja już :) czekam na ciebie ;D

    http://oolka909.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam plany. Boże jaka Ty chuda! :oo

    Pola-na-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jaka jesteś chuda :) Świetnie ci to wyszło, hah wyobrażam sobie minę tych ludzi :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/ - jeśli będziesz miała czas i ochotę wpadnij ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz na tych fotkach. Ja nie mam planów na resztę wakacji. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też nie ma jakoś mega fajnie, też się troszkę nudzę ;/ :)
    Śliczna jesteś!!!!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też nie ma jakoś mega fajnie, też się troszkę nudzę ;/ :)
    Śliczna jesteś!!!!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia
    zapraszam w wolnej chwili
    http://foreverwithmyfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia. Nie martw się nie jesteś jedyna z tą 'nudą' ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjecia , ja nie mam planów na wakacje codziennie spontan :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciągłe wyjazdy... Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja 1 sierpnia w końcu wyjeżdżam do kochanej Francji.
    Świetne zdjęcia.!

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne miałaś te włoski ;) ja miałam rok temu niebieskie a teraz stawiam na blond który i tak nie wychodzi hahaha ;)
    a moje wakacje to pełen spontan i to dosłownie ;)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Spontan :D ale byłam u babci i kilku cioci :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytalaś o wspolna obserwacje :)
    Ja juz licze na rewanz
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie mam nic w panach, może spontanicznie coś wymyślę. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie Ci w czerwonych włosach :)

    OdpowiedzUsuń