22 sierpnia 2014

"Niektórzy ludzie potrafią jedynie irytować tym, że po prostu są"



Hej kochani. :)
W dzisiejszym poście chciałam napisać o rzeczach które mnie irytują.
Nie wiem czy wy też tak macie, ale niektórzy znają osobę, która kompletnie im nic nie zrobiła, ale jednak nie lubią za bardzo jej. Tak po prostu ... Ja osobiście mogę powiedzieć szczerze, że czasami tak mam. Mimo, że nic szczególnego mi nie zrobiła to i tak czuje niedosyt, gdy ją widzę.
Ale przejdźmy bardziej do tematu.

Co mnie irytuje?

1. Kiedy widzę osobę, która za wszelką cenę chce się przypodobać innym.

2. Strasznie irytuje mnie to, gdy wiele ludzi ocenia Ciebie zupełnie z zewnątrz. Zawsze sobie wmawiam, że nigdy nie powinno się oceniać książki po okładce. Bogate serce może ukrywać się pod nędznym płaszczem.

3. Osoby wyśmiewające się z gatunku muzyki jaki słuchasz, wokalisty, który ją śpiewa. Często jest tak, że kto słucha np. Dawida Kwiatkowskiego postrzegany jest za dziecko lub Justina Biebera, którzy wszyscy wyzywają od pedałów. Wszyscy ludzie na Ziemi mają prawo do lubienia tego co im się podoba.

4. Gdy wchodzę na bloga, który nie ma ładnego designu, jakość zdjęć pozostawia dużo do życzenia, posty pojawiają się rzadko i są zazwyczaj niechlujne, ma ze 100 obserwatorów i ma już z 5 współprac. 

5. Przechwalanie. Pewna osoba cały czas powtarzała, że jest we większości rzeczy lepsza, wyższa średnia nie oznacza tego co ma się w głowie tylko pokazuje czas spędzony na nauce lub po prostu znajomości, ale gdy już zaczął się temat o blogosferze, blogach, współpracach miałam cały wachlarz możliwości. Wtedy najbardziej byłam ciekawa miny tej osoby. 




6. Ciągłe pochwały tych samych np. "No znowu x, napisał najlepiej sprawdzian", " X muszę wstawić piątkę, bo był dzisiaj bardzo aktywny" czy  "W szkole organizowany jest konkurs, zapisałam już osobę x i y", "Potrzebna jest osoba x, bo zna się na komputerach".

7. Rozmowy na Facebooku kończące się słowami "Aha", "Ok" z uwzględnianą interpunkcją. Nadużywanie słów: "Żal","Lol" itp. Lub rozmowy wyglądające mniej więcej tak : "Hej, co tam, aha, ok, to pa." 

8. Fałszywość. Ostatnio zauważyłam jej bardzo dużo wokół siebie, zresztą nie tylko ja, również garstka moich najbliższych znajomych.

9. Kiedy w tygodniu zawsze mam problemy z porannym wstawaniem to w weekend potrafię obudzić się wyspana o 6 czy 7 rano. 

10. Gdy ludzie nie zastanawiają się nad tym co napiszą lub powiedzą innym. Często słowami można bardziej uderzyć niż pięścią.

11. Nietolerancja, chociaż ona też czasami ma u mnie pewne granice.

12. Kolejna rzecz to wścibskość. Wręcz odwracam się od ludzi, którzy chcą wiedzieć o mnie i moim życiu jak najwięcej. Nie warto takim osobom ufać. Już nie raz się przekonałam.

13. Kiedy ktoś nie akceptuje mnie taką jaką jestem. Nikomu nie pozwolę się zmienić.

14.Budowanie szczęścia na czyimś nieszczęściu. Brzmi znajomo? Dla mnie tak.

15. Zazdrość. Ma Air Max, najnowszy telefon, vansy, converse, kurtkę za kilkaset złotych - też muszę mieć, nie mogę pokazać, że jestem gorszy, bo przecież nie mogę przyjaźnić się z osobą, która jest biedna. (Sarkazm)



20 komentarzy:

  1. Nie lubię tego samego co ty.
    A szczególnie osób,które wszystkich w okół krytykują i sądzą,że są ósmym cudem świata.

    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogłabym nagrać film pt co mnie wkurza :D buziaki :*


    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię podobnych rzeczy-.-
    Szczególnie jeśli chodzi o ludzi, którzy myślą, że są idealni.
    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod względem tego co nas irytuje jesteśmy podobne haha
    everythinfispossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie w większej mierze te rzeczy które opisałaś, równie dobrze irytują. A szczególnie, gdy ktoś wyśmiewa się z innych piosenkarze, zespołów itp.
    Bardzo mądry post.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi bardzo znajomo, poruszyłaś bardzo ciekawy temat.
    Ale powiem ci , że na świecie nie ma ludzi idealnych i tą zasadą zawsze się sugeruję.

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobne rzeczy mnie denrwują

    pola-na-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie jak ty. Z tym facebookiem i rozmowami identycznie, ja np. nie cierpię jak ktoś mi odpisze po prostu 'aha' i większość moich znajomych o tym pamięta i starają się tego nie robić ;D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Denerwują mnie podobne rzeczy, zwłaszcza to ocenianie ludzi z zewnątrz, zazdrość. Szkoda, że niektórzy nie potrafią po prostu docenić tego, co mają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mnie to denerwuje. :| Najbardziej hejtowanie wokalistów i zespołów, co jak zauważyłam ostatnio stało się bardzo modne. Nie lubię Justina Biebera, ale go nie wyzywam, nie obrażam, i po prostu mam do niego szacunek, bo tak jak my jest człowiekiem, i robi w życiu to co jest dla niego ważne. :) Obserwuję, i liczę, że ty też to zrobisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też irytują tacy ludzie! A najbardziej ludzie, którzy są fałszywi.
    Wtedy to już po prostu nie mogę na nich patrzeć!
    Obserwujemy? Daj znać u mnie! :*
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość rzeczy jakie tu wymieniłaś też mnie irytuje..
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też irytują ludzie, którzy chcą przypodobać się innym :/ Żeby znaleźć przyjaciół trzeba być sobą!
    Jeśli będziesz miała czas i ochotę, wpadnij do mnie! Będzie mi bardzo miło ;*
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką osobę w moim otoczeniu, która nic mi nie zrobiła, ale bardzo mnie irytuje :)
    Ja również nie lubię jak ktoś pisze do mnie w taki sposób na facebook'u, a bardzo często się to zdarza ;P

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Też tak mam czasem z różnymi osobami ;-) Większość Twoich przykładów sprawdza się również u mnie. Bardzo fajny pomysł na posta. Czekam na kolejne :-) http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie irytuje moja siostra, ale co poradzić....:)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. och też nienawidzę budzenia się o 6 rano!!

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. też nie lubię tych rzeczy
    śliczne zdjęcia :)
    ps. mogłabyś poklikać na moim blogu w linki? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjecia. No a post oczywiście świetny jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń