29 września 2014

Masa obowiązków


















                                                                                       
Jak już wszyscy wiecie właśnie mija pierwszy miesiąc szkoły. Niby szybko, fajnie, ale jeśli znowu myślę, że
wakacje będą dopiero za 9 miesięcy to wraca smutek i złe nastawienie do szkoły. Nie patrząc opuściłam już kilka dni, bo w tamtym tygodniu w poniedziałek poszłam na biegi, w środę pojechałam z trzeciakami gim na wycieczkę i jako jedyna ja z drugiej gim. Dzisiaj też sobie odpoczywam trochę od szkoły, bo były sztafety i byłam tylko na chwilę na stadionie bo wygraliśmy walkowerem, a w czwartek mamy wycieczkę do kina do Torunia na "miasto 44". I trochę tego się uzbierało tych zaległości, ale myślę, że dam radę.
Więc jeśli post nie jest co 4 dni to nie moja wina, bo rzadko wchodzę na komputer czy laptop, bo po prostu nie mam kiedy. Dlatego posty mogą pojawiać nawet co tydzień. 

A jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na instagrama i aska
Oraz zapraszam na nowego snapchata : arielka112233
w komentarzach podawajcie swoje snapy. : )

 + życzę wszystkim chłopakom wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszego Dnia Chłopaka. :D 




14 komentarzy:

  1. Taki piękny Canon i tak zruszone zdjęcia? :p
    Wyobraź sobie co mam będąc w liceum - a mam za sobą już prawie tydzień chorowania! Już czuję te nieprzespane noce polegające na przepisywaniu zeszytów i szybciutkim uczeniu się do przedmiotów... Mam nadzieję, że dadzą mi jakąś ulgę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byle do świąt. Ten czas minie naprawdę szybko. Nie ma się czym martwić.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jesteś bardzo aktywna. :)
    Ja już dawno nie biegałam np. na zawodach.
    Już cały 1 miesiąc, mi zleciał szybko, oby do świąt :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas leci nieubłaganie a jak ma się dużo na głowie to jeszcze szybciej

    http://joannok.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak.. teraz tyle rzeczy na głowie..
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo szybko ten czas leci.
    Mój snapek: jjayjokerr

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, żebyś miała same dobre oceny ! :)

    Nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + pytałaś u mnie o wspólną obserwację, ja już i liczę na uczciwy rewanż :)

      Usuń
  8. Też byłam z klasą na tym filmie :) Bardzo ładne zdjęcie ;) Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że masz zabiegane życie tak samo jak ja :) Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ostatnio pełno obowiązków :\\
    świetne zdjęcia! :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że w szkole mieliście już tyle wycieczek. U mnie jeszcze nie było ani jednej i prawdopodobnie nie będzie. Trzeba myśleć pozytywnie. Pierwszy miesiąc szkoły minął tak szybko, nim się obejrzymy będą święta. :D

    http://daarson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjecia. I piękny aparat. :)

    OdpowiedzUsuń