08 listopada 2014

Dlaczego zaczęłam blogować?

Wiele osób to ciekawi,więc postanowiłam napisać o tym posta. Wszystko zaczęło się około 8 miesięcy temu (dokładnie na początku marca) kiedy zaprzyjaźniłam się z obcą mi osobą (teraz już przyjaciółką) z internetu. Ona wysłała mi filmik jakiejś dziewczyny, która również prowadziła bloga. Przejrzałam jej bloga i bardzo mi się podobał. Znalazłam tez inne fajne blogi, które czytam nawet do teraz.
Sama postanowiłam takiego założyć.. Wtedy myślałam, że z blogiem pójdzie łatwo. Teraz wiem, że ciężko jest prowadzić bloga. 
Jedną z rzeczy dzięki której założyłam bloga były darmowe ciuchy. Haha.. Tak wiem żałosne. Ale wtedy nie wiedziałam nic o blogowaniu. 
W końcu gdy więcej przyłożyłam się do blogowania i stało się to moją pasją - zapomniałam o ciuchach. I jak na razie nie zamierzam mieć żadnej współpracy. 
Jeśli nie wkładasz serca w to,co robisz,nigdy ci się to nie uda. Teraz bloguję,ponieważ kocham to robić,wkładam w to całe swoje serce i nie wyobrażam sobie nie blogować. Bloguję z pasji do tego zajęcia i dlatego osiągam już małe sukcesy,ale osiągam. Czasem potrzeba czasu,aby coś pokochać i aby stało się to codziennością.


17 komentarzy:

  1. Swietny post, rowniez bloguje od 8 miesiecy ;)
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie ze dla ciebie darmowe ciuchy nie sa najwazniejsze , a tak wgl super napisany post i podziwiam cie za to ze kazdy twoj post jest napisany z calym twoim serduszkiem xxxx
    klaudiaandmylife.blogspot.com Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog założony z chęci dostawania darmowych rzeczy , a blog założony i pisany z czystej pasji bardzo łatwo odróżnić. Cieszę się czytając Twojego posta, że nie jesteś w tej pierwszej grupie, ponieważ często dziewczyny sądzą, że blog to łatwa przepustka do dostawania kosmetyków czy ciuszków. Mój blog niedługo będzie obchodził pierwsze urodziny w blogosferze, a ja nawet nie mam podjętych współprac. Te proponowane były porażką, bo w umowach znalazło się tyle haczyków , że szkoda gadać. Z racji tego, że Twój blog ma już ponad pół roku uważaj na takie współprace !:) Z mojej strony mogę życzyć dalszych sukcesów i aby Twoja pasja blogowania nie zniknęła ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post!
    ja dostałam wręcz bloga, bo koleżanka nie dawała sobie z nim rady :)

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, ja zaczęłam z nudów, a słyszałam, że jest coś takiego jak blog i teraz...jestem uzależniona! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post , ja bloguje już od ponad roku :)

    NOWY ADRES BLOGA !
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry post! Masz racje, blogować powinno się z serca i pasji, a nie tylko dla zysków :)
    Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi gdy zakładałam bloga nawet przez myśl nie przeszło, że zakładam go dla jakiś darmowych ciuchów. Założyłam go tylko i wyłącznie do rozwijania swoich pasji i dzielenia się z ludźmi swoimi pomysłami :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post mnie blogowanie od zawsze czekało więc w końcu zaczęłam ;-)

    elwira-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Także uważałam, że blogowanie to taka łatwa sprawa , a teraz wiem, że trzeba włożyć w to swoje serce :)
    Obserwuję, bardzo podoba mi się Twój blog :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :)
    Również na początku myślałam ,że prowadzenie bloga jest takie łatwe.
    Teraz wiem, że czasami to ciężka praca :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też założyłam bloga z pasji, nie dla zysku :) Niestety nikt nie czyta. Może wpadniesz?(nowy nagłówek już się robi) http://mojaa-wersja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zaczęłam blogować ,bo tak jakoś nie miałam co robić i założyłam bloga. Szczerze mówiąc strasznie mnie to wkręciło :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prowadzenie bloga tylko na początku wydaje się łatwe. P{otem okazuje się być dużo trudniej :D
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. HEJ ŚLICZNA !!
    Bardzo łądne zdjęcia, bo przede wszystkim jakość jest do zaakceptowania. Bardzo podoba mi sie tez tresc posta. Cieszę się, że tu wpadłam .
    WPADNIJ TEZ DO MN A JA BD CIE ODWIEDZAC CZESCIEJ

    HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/

    SEE YOU ON VICIRAGE

    OdpowiedzUsuń