02 listopada 2014

I'm back.

Hejka. Wracam po 2 tygodniowej przerwie. Niestety te przerwy są często... I coraz częstsze. 
Nie mam czasu siadać na komputer, laptop czy cokolwiek takiego oprócz telefonu. A na telefonie ciężko mi zrobić w miarę dobrego posta. 

Przez ten czas kiedy nie wchodziłam na bloga, przemyślałam sobie dużo i stwierdziłam, że bardziej się przyłożę do bloga i zacznę regularniej pisać posty. Coś mnie zmotywowało i to bardzo.. Więc posty będą przynajmniej raz lub nawet 2 razy w tygodniu. Może nawet czasem pojawi się na moim kanale jakiś filmik na youtube.

Jest jeszcze jedna sprawa... Chodzi mi głównie o zdjęcia. Nie za często mam teraz czas na nie chodzić, nie mam z kim i oczywiście nie za często mam lustrzankę w domu (dziwna sytuacja). Nie chcę dodawać postów bez chodź jednego zdjęcia. Więc jeśli zobaczycie zdjęcie gorszej jakości.. Proszę nie obrażajcie się bo to nie jest moja wina i nie mam na to wpływu. 
I to chyba wszystko co chciałam wyjaśnić. 


38 komentarzy:

  1. Też tak mialam przez jakiś czas, ale mi przeszło ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niestety miałam teraz dłuższą przerwę na blogu :c ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ze znowu piszesz :)
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że wróciłaś! :)
    Pięknie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też były gorsze dni .. brak czasu, motywacji.
    Ale ważne, że wróciłaś i znalazłaś chwilę.

    W wolnej chwili zapraszam . ;)
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam problem ze zdjęciami. Ze szkoły wracam późno i wiadomo, że światło już nie te, a mój aparat nie chce ze mną współpracować bez słońca...
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, ja też mam ostatnio takie długaśne przerwy no, ale cóż każdy musi przejść coś takiego. ;)
    Zapraszam do mnie :
    victorianewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdj, czym je robiłaś? świetna jakość !<3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie że jesteś!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze ze wrocilas :)
    bardzo ldna koszula

    obserwujemy? jesli tak to zacznij i mnie o tym poinformuj a ja na pewno sie odwdziecze :)

    f-g-b-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia i super post ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :D
    Ja obserwuję teraz ty http://modamuzykaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. eeecattybumbum.blogspot.com

    my już cc: czekamy na twoją obs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też nie mam wogóle czasu na bloga ostatnio ://
    śliczne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądasz, czekam na kolejne posty;)

    Byłabym wdzięczna, gdybyś kliknęła w link sheinside w tym poście
    Jeśli to zrobisz, daj mi znać w komentarzu:) Z góry dziękuję
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/11/simpsons-everywhere.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwacja za obserwację?
    Jak tak to napisz u mnie

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też robie sobie ciągle przerwy , bo nie mam weny do tego by napisać cokolwiek :c
    Piękne zdj. ! Obserwujemy ?
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne zdjęcia! Pytaaś o obserwację :))
    Ja już obserwuje i licze na rewanż :))
    agaata202.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety w roku szkolnym, ciężko jest znaleźć trochę wolnego czasu.. ale mam nadzieję, że uda Ci się wytrwać przy regularnych postach ;)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez ostatnio mam coraz mniej czasu na pisanie postów i robienie dobrych zdjęć. Pytałaś o obserwacje- ja już !

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie ;)

    może wspólna obserwacja? :D
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jesteś. :) Rozumiem cię, że nie zawsze masz czas.
    Tylko nie porzucaj bloga bo idzie ci dobrze. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi tez trudno znaleźć czas w roku szkolnym;/ Śliczną masz spódniczkę! :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne!:*
    obserwujemy?:*
    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Aloha ; ) Fajnie piszesz, przejrzałam twoje posty i są fajne. Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz na moim blogu.
    http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też już coraz gorzej z wygospodarowaniem chwili na bloga :(
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomyśl nad przyszłością bloga, wtedy pomyśl o ciekawych postach zapisz to i wtedy będziesz wiedzieć jakie psoty dodawać, to pomaga :) Mogę prosić o jeden komentarz tu:

    http://carlyandcarly1.blogspot.com/2013/06/heii-wiem-ze-dawno-nie-byo-postu-za-co.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam ten problem ,też nie mam ostatnio czasu na zdjęcia a post bez zdjęc jest taki hmmm....dziwny .
    Życze dużo wolnego czasu na wstawianie nowych postów *.* Pozdrawiam cieplutko
    http://anima-viliss.blogspot.com/
    Co powiedziałabyś na wspólną obs?jeśli się zgadzasz to zacznij i napisz,zrewanżuje się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz i obserwacje,również obserwuje *.*

      Usuń
  30. U siebie na blogu staram się dodawać conaj mniej jeden post na tydzień, jak dla mnie to idealny czas na przygotowanie się. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja :)Spodobał mi się twój blog i myślę ,że będę tu wpadać:)

    Co powiesz na wspólną obserwację?Napisz u mnie na blogu co o tym myślisz:)
    claudietta-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń