29 grudnia 2014

... i po świętach

Tegoroczny grudzień rozpoczęła jesienna pogoda, która trzymała się w moim regionie aż do świąt. Może i byłoby tak samo dalej, gdyby nie nagła zmiana pogody. Dokładnie 3 dni temu temperatura spadła na minus i zaczął padać w końcu śnieg. I do dzisiaj jeszcze trochę się trzyma. 
Nawiązując do mijających świąt mam nadzieję, że spędziliście je równie miło jak ja, w gronie rodziny! No i oczywiście, że prezenty trafione. Jeszcze niedawno cieszyłam się świętami, a dzisiaj pozostały już tylko wspomnienia (no może jeszcze trochę pyszności i nieco bardziej najedzona wersja mnie).  Strasznie nie lubię kiedy te najlepsze momenty gdzieś nam tak szybko umykają. Mam nadzieję, że wigilijny wieczór każdy z Was spędził w gronie rodziny i że tak jak u mnie, panowała magiczna atmosfera, a następne 2 dni świąt również Wam minęły magicznie.
Powoli zaczyna się 2015 rok, a co z tym idzie ... zmiany. Chcę wnieść do mojego życia zmiany, lecz nie duże. Postanowiłam, że następny rok w całości będzie cudowny i magiczny. 
Od jakiegoś czasu mam coraz silniejsze wrażenie, że dzień trwa raptem 3 godziny. Wychodzę z domu - noc, wracam ze szkoły - noc. Mój organizm zgodnie z tym co widzi za oknem przełącza się na tryb spania już po godzinie 16.
Z racji tego, że to ostatni post w tym roku, czyli 2014... Życzę Wam udanego sylwestra i mam nadzieję, że spędzicie go dobrze i tak jak chcieliście.

Jeżeli chcecie być na bieżąco zapraszam na mojego aska i instagrama .
A jeśli chcecie dodawajcie mnie na snapie: arielka123455 
+ inne moje strony: facebook i youtube 




















28 komentarzy:

  1. Ja również najchętniej od 16.00 spałabym do rana :D Ale ja jestem ogólnie śpioszkiem, taka pasja xd
    cudowne zdjęcia, takie świąteczne *.*

    ♡BLOG,KLIK♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, zazdroszczę książki "Zniszcz ten dziennik"
    Po nowym roku również chciałabym wnieść kilka zmian.
    Szkoda, ze święta już minęły.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. troszke się ciesze ,że już mija

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie pada i pada i pada.... i pada! I jest bosko!
    Widziałam ten dziennik, ale niektóre z jego zadań mnie przerażało więc nie kupiłam :D

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jedne z fajniejszych świąt :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda , ze już po :( ładne zdjęcia i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia, też chcę tą ksiązke! :D

    Udanego sylwestra :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :)
    Też mam zniszcz ten dziennik hahah
    zapraszam do mnie: agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super post!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia masz! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo szybko zleciały te święta ;( Wszystkiego dobrego w 2015! ♥

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam zniszcz ten dziennik ;) śliczne zdjęcia.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wygladasz :*
    świetny blog :D zapraszam do mnie
    i może zaobserwujęsz z chęcia?
    bede bardzo wdzięczna

    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wygladasz :*
    świetny blog :D zapraszam do mnie
    i może zaobserwujęsz z chęcia?
    bede bardzo wdzięczna

    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie swieta byly tragiczne, brak rodzinnej atmosfery oraz tradycyjnego barszczyku hah :D
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdjęcia.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczęłam obserwować, a teraz rewanż. :)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No te święta jakoś za szybko zleciały ;c Udanego roku życzę :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że tam szybko minęły .. ;(
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog i zdjęcia. Ja także dostałam "Zniszcz ten dziennik" Bardzo fajny.

    Zapraszam do mnie, a zwłaszcza na post o Igrzyskach Śmierci ;)
    zuzuopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczną masz sukienkę ! :)

    zapraszam: http://www.tynka18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie też się ochłodziło i śnieg spadł - w końcu :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. No i już jesteśmy w 2015 roku :) wszystkiego co najlepsze ;)
    świetne zdjęcia, szczególnie 13. ;D
    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny wygląd bloga :)

    acresaineingarp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. hej :)
    Może wspólna obserwacja ?:)
    Daj znać u mnie w komentarzu
    http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń