08 grudnia 2014

Thank you for my dear friends.



Często na asku dostaję pytania typu: co jest dla mnie najważniejsze?
Jedną z nich są dla mnie przyjaciele. Nie wyobrażam sobie bez nich życia. To oni wiedzą o mnie wszystko, to do nich zwracam się gdy mam jakiś problem lub kiedy mam gorszy dzień. Mogę się im wyżalić, wygadać. Bo wiem, że to oni zawsze mi pomogą. Kiedyś bardzo trudno było mi nazwać kogoś przyjacielem a nie tylko bardzo dobrym znajomym, lecz teraz z biegiem czasu mogę powiedzieć, że mam najlepszych przyjaciół na świecie. Z wszystkimi moimi przyjaciółmi widuję się codziennie. Z Dominiką, która jest rok starsza ode mnie widujemy się codziennie, ponieważ mieszka na tej samej ulicy co ja i to do niej mogę zawsze wieczorem wyjść na spacer, kiedy nikt inny nie może, bo ma do mnie za daleko, z Natalią, którą znam od kiedy pamiętam i od 1 klasy nadal chodzimy ze sobą do klasy, jest dla mnie bardzo ważna i nigdy nie mogłabym przestać się z nią przyjaźnić mimo że często się kłócimy, z Hanią, Patrycją i Olą też chodzimy razem do klasy i są też dla mnie ważne i nie wyobrażam sobie dnia w szkole bez żadnej. Wiem że byłoby bez nich nudno. :*
To nie prawda, że przyjaciela ma się tylko jednego, bo każdą kocham równie mocno. Nie wyobrażam sobie jak wyglądałoby moje życie bez osób na których mogę polegać, które kochają mnie za to jaka jestem, którym nie przeszkadzają moje drobne wady, przy których zawsze jestem sobą, nie muszę wyglądać idealnie i być ubrana w najlepsze ciuchy. Przyjaciel to ktoś z kim śmiejesz się do bólu i wylewasz tony łez, z kim 'niezręczna cisza' nie jest już niezręczna, i komu tak naprawdę możesz powiedzieć wszystko. Przyjaźń to jedna z najważniejszych wartości w życiu każdego człowieka.

 'Prawdziwy przyjaciel to ten, z którym możesz rozmawiać przez cały dzień o niczym, nic nie robić a i tak dobrze się bawić'








17 komentarzy:

  1. Przyjaciele sa jak rodzina ♥
    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjaźń jest najważniejsza :))

    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Nie wyobrażam sobie życia bez przyjaciół.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i bardzo mądrze napisałaś:)


    zapraszam do mnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie też przyjaźń jest najważniejsza, może to dziwne (może nie), ale codziennie po powrocie do domu chcę z powrotem do szkoły, żeby się spotkać ze znajomymi! ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. moją najlepszą przyjaciółką jest moja kuzynka, jest tak samo z lekka szurnięta tak jak ja ;p jest jedyną osobą, której mogę powiedzieć kompletnie wszystko. kiedy ma się takiego przyjaciela od razu czuje się chęć do życia :')

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewątpliwie zgadzam się z tym co napisałaś :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak samo jak ty nie mam tylko jednego przyjaciela, lecz kilka, a mianowicie 4 przyjaciółki w szkole w jednej klasie, 1 w szkole, ale innej klasie, 1 za granicą, a mianowicie w Norwegii...Chociaż jest ich tak na prawdę więcej, bo znajduje się obok mnie mnóstwo osób, które zawsze zapytają się co się stało i pomogą, a to liczy się najbardziej :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację! Przyjaźń to coś pięknego:)
    Ja mam cztery przyjaciółki, które kocham nad życie. Mimo naszych kłótni, są dla mnie najważniejsze! <3

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu-kliik! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie też najważniejsi są przyjaciele i mój chłopak. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pozytywne zdjecia
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze świetny post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. przyjaciół trzeba doceniać , piękne zdjecia :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, warto mieć i warto dbać o swoich przyjaciół:)
    a tak poza tym spodobał mi się Twój blog, obserwujemy? :)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero zaczynam,pomożesz mi ??obserwacja za obserwacja ?:)

    OdpowiedzUsuń