19 stycznia 2015

Nie żyj przeszłością.


Mam dla Was kolejny post do przemyśleń. Tym razem moją uwagę przykuł cytat: "Powinieneś szanować przeszłość i nigdy o niej nie zapominać, ale nie wolno Ci w niej żyć.'' Znam dużą część osób, która żyje przeszłością co nie jest dobre. Ale dlaczego..? Myślę, że odpowiedź jest dość prosta. Kiedy nasza przeszłość nie była udana to często myśląc o niej sprawiamy sobie dużo bólu. Sama dobrze o tym wiem, bo do niedawna tak miałam. Żyłam wcześniejszymi chwilami, które nie były dość dobre i właśnie w ten sposób sprawiałam sobie ból i dlatego byłam przygnębiona i inaczej podchodziłam do świata. A po co mamy się martwić tym co było? Czy nie lepiej zadbać o to by przyszłość była lepsza? Tak. Właśnie o to chodzi. Zawsze można wrócić do przeszłości, powspominać te dobre chwile, ale nigdy nie możemy nią żyć. Od tego jest teraźniejszość. ,,Nie żyj przeszłością, bo potkniesz się w teraźniejszości zarazem psując przyszłość.'' Moim zdaniem ten cytat idealnie opisuje to dlaczego nie ma sensu życia w przeszłości. Na pewno każdy z Was miał wzloty jak i upadki i wiem, że ciężko jest nie myśleć o tym co było. Ale musimy się starać, aby wszystko było dobrze, żeby nam się układało i aby nasza przyszłość i teraźniejszość była wspaniała, żeby później mieć z niej jak najlepsze wspomnienia. 








16 komentarzy:

  1. Życie przeszłością nie ma sensu. Cofa nas a nie rozwija
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post :)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłaś świetny cytat!
    Jest taki prawdziwy :)
    Nie możemy żyć przeszłością.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczny blog

    http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z Tobą. ja również tak miałam, ale na szczęście żyję teraz tak jak powinnam. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc denerwują mnie ludzie, którzy żyją przeszłością. Ciągłe nawijanie o tym staje się zanudzające. Zgadzam się w 100 %

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie warto żyć przeszłością, piękne zdjęcia :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  8. To co było powinniśmy zostawić w tyle, chyba że mamy do czego wracać. Wspomnienia są najpiękniejszą pamiątką jaką możemy miec :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. czasem jeszcze zdarzy mi się żyć przeszłością, ale już coraz mniej:)

    moze obs za obs?
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i super zdjęcia :D
    Zapraszam :)
    http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz przepiękną urodę :)
    A blog jest ciekawy i zachęcający więc rób to co robisz bo wychodzi ci dobrze<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia. Jesteś bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń