13 stycznia 2015

Żyje się po to, żeby być szczęśliwym.



Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam ten cytat nie zrobił na mnie szczególnego wrażenia, ale gdy ponownie zobaczyłam go kilka razy zaczęłam się zastanawiać ile w nim prawdy. 'Żyję się po to, żeby być szczęśliwym', czy to jest prawda? Moim zdaniem tak, jest to prawda, ponieważ każdy człowiek powinien być szczęśliwym przez całe życie. Pewnie teraz pomyślicie "a co jeśli spotka nas coś złego?". W sensie, że złą ocenę, pokłócimy się z przyjacielem lub po prostu będziemy mieć zły dzień. Tak to prawda, że wtedy ciężko jest nam być szczęśliwym, ale każdy człowiek powinien dążyć do szczęścia w 100%. Każdy robi w życiu coś, żeby uszczęśliwi siebie lub drugą osobę. Powinniśmy cieszyć się z każdej drobnej rzeczy jaką uda nam się zrobić. Wiem, że ciężko jest nam dostrzegać drobnych rzeczy, ale zawsze warto próbować. Bo przecież po co spełniamy marzenia, dążymy do celów? Żeby być szczęśliwym. A żeby być szczęśliwym nie możemy użalać się nad sobą całymi dniami tylko dążyć do wyznaczonego celu, choć w małym stopniu. 

Ja jak najbardziej mogę stwierdzić, że jestem szczęśliwa. Może i zdarzają mi się gorsze dni jak chyba każdemu z Was, to i tak staram się o tym nie myśleć i cieszyć każdą chwilą jaką mam, bo nie wiadomo kiedy ten dzień może być twoim ostatnim. Ja staram się cały czas spełniać marzenia, tylko po to, aby na mojej twarzy pojawił się wielki, szczery uśmiech! Dla każdego szczęście znaczy co innego i ma do tego inną definicję niż każdy inny człowiek. Dla jednym szczęście są to ludzie i uśmiech drugiej osoby, a dla drugich rzeczy materialne. Ja nie należę do tych, gdzie szczęściem dla mnie są tylko rzeczy materialne. Pierwszym krokiem do szczęście jest nadzieja, każdy musi wierzyć, że coś się uda, bo inaczej życie było by ponure, szare, "bez życia".

Wiem, że post był dosyć długo, ale przekazuje dużo do przemyślenia i myślałam, że zrozumieliście co chciałam Wam w skrócie przekazać. :)










10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna notka :)
    Fajnie to wszystko opisałaś
    czekam na kolejny wpis
    Żyje się po to, żeby być szczęśliwym.
    Zapraszam do mnie może obs ?
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym cytatem na 100%.
    Robienie tego czego się nie kocha jest bezsensu.
    Fajne zdjęcia.

    hopefulness5.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie posty! wolę jak ktoś się rozpisze na dany temat.
    Ty piszesz super. Miło mi się czytało. Oby więcej takich postów!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Jeżeli mój blog Cię zainteresuję, zostaw obserwację, będzie mi bardzo miło :) http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post.. Fajnie piszesz i ładne zdjęcia!

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. z zycia trzeba czerpac jak najwiecej, bo z czasem bedziemy zalowac tego ze czegos nie zrobilismy ;)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bo najważniejszy w życiu jest optymizm ;) ciekawy wpis

    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy wpis ;) w życiu najważniejszy jest optymizm !

    http://mikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane,zgadzam się...

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń