26 lutego 2015

Ferie?


Luty, zima, ferie? Nie spodziewałam się, że tak szybko to zleci. Moje województwo ma ferie najpóźniej i tak się złożyło, że na następny dzień po szkole leżałam w łóżku chora i tak przez kilka dobrych dni, więc tak właśnie zaczęły się moje ferie.
Nie mogę uwierzyć, że już mamy prawie marzec. Pierwszy semestr strasznie szybko mi minął. Pamiętam, że niedawno co wylegiwałam się nad jeziorem. Zostały nam 4 miesiące do następnych wakacji więc mam nadzieję, że wszystko szybko zleci i w końcu doczekam się wyczekiwanych wymarzonych 2 miesięcy, ponieważ mam już mnóstwo planów jak je spędzić. Większość z Was jest już pewnie po feriach, albo w weekend je rozpoczęło. Mi  zostały jeszcze 4 dni i w poniedziałek znowu trzeba będzie zabrać się za codzienną naukę. Wybawcie się bo potem kolejna przerwa dopiero na Wielkanoc. Miłego dnia. ;)








4 komentarze:

  1. I ҡnow this if off topoic ƅut I'm loiking into starting my oաn blog and աas wondering
    whatt ɑll is neede to get setup? I'm assuming
    ɦaving ɑ blog liƙe yourѕ would cost a pretty penny? І'm not vеry web smart so I'm not 100%
    certɑin. Any tips or advice աould be greаtly appreciated.
    Мany thаnks

    My website :: wewqe efsfdsf

    OdpowiedzUsuń
  2. mi nauki zostały już tylko dwa miesiące :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! ♥

    http://magdaas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń