16 marca 2015

Kim w ogóle jestem?

Postanowiłam, że czas nieco urozmaicić bloga i napisać coś, co pozwoliłoby Wam mnie lepiej poznać, bo tak po dłuższym zastanowieniu dochodzę do wniosku, że nie wiecie zbyt dużo! Jestem już w blogosferze od roku, od roku macie możliwość czytania mojego bloga.. Ale czy znacie mnie tak dobrze jak myślicie? Przeglądając ostatnio bloga zauważyłam, ze nigdy nie mówiłam nic szczególnego o sobie, nie przedstawiałam się pisząc pierwsze posty. Przez cały rok mogliście jedynie wyciągnąć z postów, instagrama, youtuba, facebooka wyciągnąć jedynie pojedyncze informacje. Nie pisałam faktów o sobie jak każdy inny bloger, który zaczyna dopiero blogować. 
Postanowiłam Wam trochę opowiedzieć o mnie i troszkę o blogu.. Mam nadzieję, że Was to trochę zainteresuje. ;) 

Na świat przyszłam 30.04.2000r. (podobno ok. 12.55) w Radziejowie, czyli niedaleko Torunia. Bloga prowadzę już rok - od marca 2014 roku i od tamtej pory nie wyobrażam sobie życia bez niego. To już nie jest hobby, to moja miłość, codzienność i część sensu życia :) Blog to mój najlepszy przyjaciel, blog to moi czytelnicy, dzięki którym z rzeczy martwej, zyskał duszę. 


Nie potrafię określić siebie w kilku słowach, zawsze mam z tym problem, bo często siebie zaskakuję. Przeważnie jestem zaskakująco bardzo pozytywną osobą. Są oczywiście dni gdzie nie czuję się zbyt dobrze oraz nie mam humoru więc znajomi w szkole zawsze to zauważą. Szybko się rozklejam, bo należę do tych wrażliwszych osób, ale najlepszą moją cechą jest waleczność. Zawsze po upadku się podnoszę, choć czasem trwa to długo.  Moimi największymi hobby również są: podróżowanie, odkrywanie, tworzenie i po prostu kreatywne spędzanie czasu. Poza tym interesuję się przede wszystkim tańcem, fotografią i siatkówką. Zawsze staram się myśleć pozytywnie i dążyć do swoich celów i spełniać marzenia. Próbuję każdy dzień spędzać tak, aby przed snem oznajmić sobie- "nie zmarnowałam go". Mamy tylko jedno życie, tylko kilka lat i moim zdaniem trzeba z nich wycisnąć to co najlepsze i podzielić się tym z innymi... stać się "najlepszą wersją siebie". 


Jeśli chodzi o blog... Po co powstał blog? Założyłam go z powodu nudy. Pisałam to już w poprzednich postach - byłam w tym zielona i kompletnie nie wiedziałam co pisać. Teraz dążę do tego, aby moi czytelnicy byli zadowoleni z tego co piszę. Aby każdy ich dzień wypełniał szczery uśmiech, aby odnaleźli tą drogę do własnego szczęścia. To naprawdę nie jest takie trudne cieszyć każdym drobiazgiem, chwilą... wszystkim. Ja teraz zawsze staram się zmieniać, aby zdrowo się odżywiać, cieszyć się z każdej małej chwili, by cieszyć się wszystkim dobrym co nam nie zaszkodziło, lecz przeciwnie - pomogło. Mam nadzieję, ze mnie rozumiecie. Ja zyskałam tak wiele wartości.  Gdyby nie moi niezawodni czytelnicy, gdyby nie blog, prawdopodobnie byłabym teraz kimś innym... całkiem innym człowiekiem. 

Fakt o blogu ukrywam przed swoim miastem, znajomymi. Wie już trochę osób, ale przez czysty przypadek, lub moją lekkomyślność. Nikomu o tym nie mówiłam, a wie już naprawdę spora grupka ludzi. Kiedyś żyłam w codziennym strachu, wręcz chorobliwym, teraz już jest lepiej, ale nie ukrywam, że wolę aby ten fakt z mojego życia został między tymi, którzy o nim już wiedzą, czyli wami. :) 



Zaczynam też kręcić vlogi - KLIK :)

NOWY FILMIK! - KLIK



29 komentarzy:

  1. Skoro podoba ci się mój bloga, to zaobserwuj. Nie bawię się w obs za obs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post ;) też jestem pozytywną osobą i staram się nie marnować swoich dni
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wydajesz się być bardzo fajną dziewczyną, Świetne notka :))
    Życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu
    SERDECZNIE ZAPRASZAM JUŻ JEST !! NOWIUTEŃKI POST,TYLKO CZEKA NA TWOJE PRZECZYTANIE :))
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety tez jestem wrażliwą osobą, nie jest to przydatna cecha w dzisiejszym życiu, ale tak źle nie jest
    pozdrawiam :)
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałaś do mnie o wspólnej obserwacji , ja juz teraz ty ;*
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na post! :)
    Fajnie się czegoś dowiedzieć o autorce bloga :*

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytałaś mnie na blogu o wspólną obserwację, gotowe ;)
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. my już obserwujemy :) teraz ty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też urodziłam się w 2000 roku:)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo śliczne zdjęcia!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post.
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/03/dresslink-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie piszesz! Tak trzymac!

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super notka :)
    wspolna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moi znajomi też, mimo, że nie mówiłam nikomu o moim blogu jakoś go znaleźli ;)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie umiem o sobie pisać :D Mieszkamy w tym samym województwie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie wygladasz :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe fakty, sporo już prowadzisz bloga. :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na taki post, dzięki temu Twoi czytelnicy mogą Cię o wiele lepiej poznać. ;)

    Wpadnij do mnie
    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post :D
    Ja również nigdy nie umiem siebie opisać :D
    http://mydreamisbeyourdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz prześliczny design <3 Fajnie komponuje się to tło w paski z blogiem. Mamy podobne cechy charakteru. Też jestem bardzo wrażliwą osobą, a o waleczności już nie wspomnę. Szczególnie jeśli coś nie zgadza się z prawdą zawsze muszę to udowodnić. Ciekawy blog.
    Pozdrawiam
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post^^
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki? Byłabym wdzięczna :*
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie tak poczytać o Tobie ;) super wyglądasz i wydajesz się być mega sympatyczną osobą :)


    ~kliknij, mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny filmik :)
    Fajna obudowa na telefon :)
    paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post. Ok zgadzam się, ja już obserwuję :)

    Pozdrawiam

    http://cooolhunter.blogspot.com/

    i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń