10 marca 2015

Roczek

Dokładnie rok temu napisałam pierwszego posta. Pomyślałam sobie wtedy, że założę bloga, choć nie znałam tego całego "blogowego świata". Tak o to powstał mój blog. Dzięki nudzie.. Pierwszy post wydaje mi się tak odległy. Mamy za sobą już 365 dni blogowania. Ostatni rok był najlepszym rokiem jaki miałam. Założenie bloga było jedną z najlepszych rzeczy jakie dotychczas zrobiłam. Blog dał mi poczucie, że choć w pewnym stopniu jestem ważna dla nawet małej grupki osób, które mnie wspierają. Przez ten wszystko zdążyło się radykalnie zmienić, od samego mojego nastawienia, po treści i tematykę postów oraz zmianę mojego wyglądu i stylu ubierania.

Dziękuję wam, że jesteście, za wasze wsparcie, za wszystkie obserwacje, komentarze i mam nadzieję, że zobaczymy się jeszcze za rok przy podobnym poście i w jeszcze większym składzie. :* 



26 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. :D Gratuluję :D
    To moja sis. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ! Pisalas u mnie o wspolnej obserwacji ! Ja już teraz twoja kolej ! :)

    http://wszystkoo-owszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roku! Życzę ci żeby przez kolejny rok twój blog jeszcze bardziej się rozwinął <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku gratuluje takiego osiągnięcia i powodzenia w dalszym blogowaniu ;*
    pytałaś o obserwacje więc ja już teraz czekam na ciebie :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! U mnie też niedługo rok blogowania! Wpadniesz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój roczek bloga również zbliża się wielkimi krokami;* Gratuluję Kochana i żeby Twój blog rozwijał się w tępie ekspresowym , i nie brakowało Ci pomysłów;* Buzziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Do mojego toczka jeszcze trochę zostało. Wzruszyłam się, czytając tego posta. Ja również uważam, że założenie bloga to jedna z rzeczy, którą zrobiłam jako
    najlepszą w moim życiu. Ja również dziękuję, że jesteś <3 świetny mix zdjęć! Pozdrawiam kochana :*

    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje za komentarz! Obserwuje :)

    http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje :) Jesteś już z nami roki i prosimy o więcej takich lat :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! ♥
    Śliczne zdjęcia :*

    Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę i tego roku sukcesów w blogowaniu
    Wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij a ja się zrewanżuję.
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post Ja jeszcze nie miałam rocznicy Dziękuje za odwiedziny ! Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mix! Gratuluję Ci roku bloga ja muszę jeszcze poczekać do października. ;)

    ♥ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :*
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję ! :)
    Obserwujemy ?

    Pozdrawiam :*
    Poklikasz w linki z choies ?
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kolaż :-*
    Ja to nawet nie pamiętam, kiedy założyłam pierwszego bloga, szczerze mówiąc :-)
    Ale dla Ciebie wielkie gratulacje
    Życzę Ci kolejnego cudownego roku :-*
    Jeśli miałabyś ochotę na przeczytanie opowiadania, zapraszam:
    you-are-not-alone-i-am-sorry.blogspot.com
    Pozdrawiam i całuję
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :*
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje zostałaś nominowana do LBA :)
    Więcej informacji znajdziesz tu http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń