20 kwietnia 2015

Karma is a...?


Zastanawiacie się po co powinniśmy ulepszać życie sobie i dążyć do tego by być dobrym człowiekiem? Po co mamy być mili, przyjaźni, pomocni?
Jestem przekonana o tym, że każdy czyn ma jakieś swoje konsekwencje. Dobry uczynek jest nagradzany, a po złym następuje kara. Jest to logiczne i naturalne, każdy o tym wie, ale czy zdajemy sobie z tego sprawę? 
Kiedyś jej nie dostrzegałam lecz kiedy popatrzymy uważniej przekonamy się, że jest ona 'na porządku dziennym'.
Karma wynika z uczynków. To co zrobimy drugiej osobie wraca do nas, najczęściej z podwojoną siłą. Nie ważne czy są to dobre czy złe uczynki. W przypadku tych drugich, określa się ją jako złą karmę. Gdy przydarza się coś złego często zadajemy sobie pytania "dlaczego akurat mnie to spotkało?". Gdybyście naprawdę głęboko o tym pomyśleli to znaleźlibyście rozwiązanie. Wszystko co zrobiliście złego do Was wróci, prędzej czy później. Nie zapominajmy jednak też o pozytywnych aspektach, bo karma występuje też gdy zrobimy coś dobrego. Dlatego każdego dnia staram się udoskonalać siebie, uważać na wcześniej popełnione błędy i być dobrą osobą. Niektórzy ludzie po popełnieniu złych czynów krocza dalej przed siebie z myślę, że kara ich ominęła, jednak właśnie wtedy karma rzuci im kłody pod nogi.
Kiedy pomagamy innym, pomagamy sobie, ponieważ wszelkie dobro, które dostajemy, zatacza koło i wraca do nas. 
Karmę stwarzamy sami sobie na bieżąco, każdego dnia w szkole, pracy i w domu, więc bądź dobry i czyń dobro, myśląc,że ta dobra karma do Ciebie kiedyś wróci może i w tym najgorszym momencie, gdy będziesz potrzebować pomocy. 








32 komentarze:

  1. Masz rację. Dobrze, że napisałaś tego posta. Morze uświadomisz niektórym osobą, że warto czynić dobro :D http://asiikblog.blogspot.com/2015/04/wiosnalato-z-choies.html mogłabym Cię prosić o poklikanie? Byłabym wdzięczna. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kurtka jeansowa ! :)
    Świetny post ! Bardzo lubię pomagać innym ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne zdjecia :)
    Zapraszam na nowy post i proszę o kliki w bannery :)
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne zdjęcia podoba mi się tu u ciebie :**
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;)
    zapraszam serdecznie do mnie z całego serduszka proszę cię o po klikanie w linki w ubraniach to dla mnie ogromnie ważne odwdzięczę się dobro do nas powraca :*
    Obs za obs ?? zapraszam serdecznie do mnie kochana :*
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/paczuszka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś ^^
    fenek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznotka :* Czekam na kolejny post... Rób to co kochasz!
    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie : http://miloscnietypowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia ;)
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna ta kurtka jansowa <3

    http://magdaas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz racje w sprawie dobra!
    Ps fajna katana :D
    moze wspolna obserwacja? daj znać u nas ;)
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post, a zdjęcia super. szczególnie to ostatnie :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytałaś u mnie na blogu gdzie kupiłam uszka. Niestety w poszukiwaniu podobnych nie pomogę, ponieważ ja swoje zrobiłam. :D
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/2015/04/im-cat.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kurteczka,
    dobrze napisałaś o czynieniu dobra ^^

    obs/obs?
    by-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wierzę w karmę! Świetnie napisany post :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. tak! dlatego do ludzi podchodze z wielkim luzem i usmiechem i to sie zwraca!

    www.sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uważam, że naprawdę istnieje coś takiego jak karma :)
    może wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie
    Gabrielle ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo refleksyjny post, daje do myślenia...
    A sam sposób napisania i użycie słów dobrych słów sprawia że przyjemni się go czyta ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie napisane, aż miło się czyta :)
    Ja od jakiegoś czasu bardziej zagłębiłam się w temat karmy i uważam że to super sprawa ;)
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło się czyta Twoje posty D:
    Karma to super sprawa, jak i cały Twój blog :D
    http://headintheclouuuds.blogspot.com zajrzyj, jak ci się spodoba to zaobserwuj, zostaw komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia <3

    http://julaandjulablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie to napisałaś ;))))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgodzę się, warto żyć w zgodzie z zasadami moralnymi. Wszystko, co robimy względem innych prędzej czy później wraca do nas echem. :)
    Ja osobiście, żyję tak, jak chciałabym żeby inni żyli, więc chyba jest okej :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. serio fajnie napisane :)
    też uważamy, że jeśli zrobi się coś złego, to raczej nie będziemy nagrodzeni.. i na odwrót. kiedy zrobi się coś dobrego to nie ma chyba szansy, aby to dobro nie wróciło . może po prostu nie od razu .
    pozdrawiamy ;*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zgadzam się, wszystko co dajemy światu, dostaniemy z powrotem. bardzo ładny design bloga :)


    <a href="imhusky.blogspot.com> imhusky.blogspot.com </a>

    OdpowiedzUsuń
  26. zgadzam się z tobą ;) jeśli jesteśmy dobrzy, to i świat jest dla nas dobry, kiedy jesteśmy źli, świat też jest zły.
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia. Co do tematu posta, nie wiem co napisać bo sama wszystko ładnie ujęłaś!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń