26 maja 2015

Coraz bliżej...


Hejka! Co tam u Was słychać? Bo u mnie jak na razie wszystko dobrze. Najbardziej cieszy mnie świadomość, że za równy miesiąc będę chodzić na chodzić po mieście ze świadomością, że właśnie dzisiaj zaczęłam wakacje i muszę wykorzystać ten czas jak najlepiej. Zostało niewiele dni gdzie będę musiała się jeszcze trochę pouczyć i wszystko do końca pozaliczać. I to najbardziej w tym tygodniu czeka mnie najwięcej nauki i w przyszłym 2 pierwsze dni, bo w środę mamy Dzień Dziecka, a w czwartek i piątek wolne więc to teraz nauczyciele robią najwięcej sprawdzianów by potem już też mieć mniej na głowie.

Chociaż w weekend odpocznę od nauki... 30 maja jadę do Poznania na Young Stars Festiwal z przyjaciółką. Może ktoś z Was też jedzie? 

Możecie dodawać mnie też na snapchata. Na pewno będę dodawać zdjęcia i filmiku z festiwalu jeśli ktoś nie jedzie, a chciałby wiedzieć co się tam dzieje.
Snap: paulaa2103










15 komentarzy:

  1. Swietny post i swietne fotki. :))

    Nowy post, moze skomentujesz? Pozdrawiam cieplutko ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka. Taka letnia :)
    Powodzenia w nauce. Doskonale wiem co to oznacza, bo właśnie zdawałam maturę :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post ja już obserwuje więc może ty tez bys zaobserwowała jeśli tak to bardzo dziekuje .

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę doczekać się tych wakacji! Piękne zdjęcia, śliczna sukienka ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację,u mnie też teraz jest najwięcej sprawdzinów :) life-by-katee.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej zabawy na festiwalu! :)


    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  7. You looks gorgeous in any style!
    Have a lovely day dear!
    Love ♥


    http://ovationspas.com/pedicure-chairs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia ;) też się nie mogę doczekać wakacji.
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jejkaaa, jaka śliczna jesteś! <3
    http://nieidealnaksiezniczka.blogspot.com/ zapraszam do poczytania. obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sukienka ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała mieć już tą świadomość, o której piszesz... Obudzić się rano 29 czerwca, spojrzeć na kalendarz i stwierdzić, że jest poniedziałek, spojrzeć na zegarek i stwierdzić, że jest grupo po dziesiątej, jedenastej... Aż w końcu zdać sobie sprawę z tego, że nie muszę iść do szkoły, uczyć się do odpowiedzi, kartkówek, sprawdzianów i że tak będzie przez najbliższe dwa miesiące :3
    Już tak niewiele brakuje

    Zapraszam- www.my-tekst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już nie mogę doczekać się wakacji, będą cudowne! Mam nadzieję że świetnie bawiłaś się na Young Stars Festival! :)

    Pozdrawiam, zaobserwowałam :)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń