19 maja 2015

Happiness


Szczęście. Jedno słowo, które ma wiele znaczeń. Dla kogoś może to oznaczać pieniądze, dobre oceny, zakupy, a dla innego zdrowie, przyjaciół, rodzinę..
Dużo ludzi nie docenia tego co ma. Nie docenia w ogóle tego co ma wokół siebie, zaczyna wymyślać jakieś cholerne problemy i przejmuje się głupotami. Myśli sobie, że to akurat tylko jego to dopadło. A wiecie jaka jest prawda? Problemami trzeba się po prostu nie przejmować. Niby łatwo powiedzieć, ale chodzi mi o to żeby doceniać małe rzeczy. Większość z Was pewnie nie docenia tego co ma na co dzień. Zapisujcie na małych karteczkach codziennie coś co Was dzisiaj uszczęśliwiło najbardziej. Zróbcie coś miłego. Nie dla Ciebie, dla innych. Może to być powiedzenie sąsiadowi "miłego dnia", napisania przyjaciółce rano jakiegoś miłego smsa lub po prostu ustąpić miejsca w autobusie. Uśmiech innego człowieka jest o niebo lepsze niż kolejna bluzka... Niby drobnostki, ale każdego by ucieszyły. Szczęście innych jest ważne i tym powinniśmy się kierować. Zapomnijcie o swoich problemach, cieszcie się dniem i sprawcie by każdy dzień był przepełniony szczęściem.








30 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyglądasz!
    Masz rację, szczęście dla każdego oznacza co innego.
    Ile osób, tyle znaczeń.
    Dla mnie jest to przede wszystkim przyjaźń, obecność ważnych dla mnie osób :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę popracować nad sobą w tej kwestii. ;) Ładne zdjęcia.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane ;) Masz racje, warto cieszyć się nawet z najdrobniejszych rzeczy na co dzień!
    Śliczne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje :)
    Śliczne zdjęcia
    Co sadzisz o wspólnej obserwacji ? :) ja juz obserwuje

    Beatapaprocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęście to coś wielkiego, to ona sprawia,
    że chce się żyć i z uśmiechem idziemy do przodu! ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą, często nie zauważamy tych małych rzeczy dzięki którym się uśmiechamy a to błąd zacznijmy je doceniać!:))

    Zapraszamy do nas:) http://alohakm14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz całkowitą rację, uwielbiam na przykład mówić komuś dzień dobry z uśmiechem a ten uśmiech jest odwzajemniony.. Wtedy cały dzień mam miły :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz ślicznie! świetne zdjęcia

    ♥zapraszam obserwuję pozdrawiam♥
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mądre słowa, ładne zdjęcia ;DD

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i śliczna sukienka! ;D

    http://mrsandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia, pięknie wyszłaś. *_*

    Obserwuję. Jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni. :)

    W wolnym czasie, zapraszam do mnie. ♥

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja często zatrzymuję się, rozglądam się wokół siebie co ja mam i dziękuję za to wszystko. Dziękuję za każdą rzecz i wtedy dopiero zdaję sobie sprawę jak wiele mam i jak mocno jestem szczęśliwa :)

    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądry post :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.

    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie napisane-szczęście to poęcie względne dla każdego z nas:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ubrania w kwiaty, dlatego mi się podoba :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga i liczę na to samo z Twojej strony :)

    www.olastepienofficial.blogspot.com <---- zapraszam do mnie na KONKURS :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisany post! Czasami zdarza mi się, że nie doceniam tego, co mam. Na szczęście takie chwile nie zdarzają się zbyt często :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sukienka pieknie wygladasz! Miłego dnia :)

    Zerknij na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sukienka i super zdjęcia!
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;) --> http://tutajwszyscymyslapozytywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo śliczna kobieca sukieneczka :) Jednak zamiast takiego sweterka zdecydowanie lepiej by wyglądała marynarka według mnie :) ale ważne żebyś Ty czuła się wygodnie :*

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do obserwowania! (oczywiście Ciebie już obserwuje)

    http://strzalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń