03 czerwca 2015

Young Stars Festival


Ci co mnie obserwują na instagramie albo mają na snapie (paulaa2103) pewnie wiedzą, że minioną sobotę spędziłam w Poznaniu na Young Stars Festival. To jedyny taki młodzieżowy festiwal, gdzie kilka gwiazd młodego pokolenia występują na jednym festiwalu, a w tym roku również mogliśmy zobaczyć youtuberów.
Sobota pełna wrażeń i pozytywnej energii spędzona z moją przyjaciółką całe 8 godzin w arenie.
To był zdecydowanie najlepszy koncert na jakim byłam i mam nadzieję, że za rok również będę mogła tam pojechać. Miałam okazję spotkać osoby, które znałam jedynie z internetu. Wszyscy na żywo okazali się mega pozytywnymi i wspaniałymi ludźmi.
Ogólnie bawiłam się najlepiej, świetna atmosfera, super artyści, a prowadzący oczywiście sprawdzili się bardzo dobrze.

Był ktoś z Was? Jak Wam się podobało? ;)
















19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci wyjazdu na Festiwal! Chciałabym kiedyś na nim być ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam, Cię do LBA!
    meoo69w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie byłam ale super sprawa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O musiało być świetnie! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że nie byłam ;<
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne foty,zazdroszcze festiwalu :P
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozazdrościć wyjazdu. Wspaniałe zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, na recenzję bardzo niezwykłej książki.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mialam pojecia nawet ze cos takiego jest organizowane! Gdybym wiedziala napewno bym sie wybrala, bo uwielbiam wszelkiego rodzaju imprezy z muzyką i gdzie mozna spotkac wielu nowych ludzi :D
    Pewnie świetnie sie bawilaś i wnioskuje po zdjeciac ze bylo wesolo :D
    Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam :)
    Moglabys przy okazji kliknac w chociaz jeden link u mnie w poscie? Bede wdieczna :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  11. Super że miałaś okazję tam być! :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie przepadam za Dawidem Kwiatkowskim i JDąbrowskim, ale fajnie, że świetnie spędziłaś czas!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę.. Nie byłam.. Nawet nie miałam pojęcia, że organizują taki festiwal, a z chęcią bym pojechała.
    Chyba zbyt słabo go nagłaśniali.

    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To bardzo fajnie, że miałaś okazję tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cholernie zazdroszczę zdjęć z youtuberami, nie wspominając już o room94 którzy sa moimi idolami eh
    Niestety do Poznania mam troche daleko :/

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci bardzo !!
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń