12 grudnia 2015

Twój dziennik




Regina Brett - autorka bestselerów "Bóg nigdy nigdy nie mruga", "Jesteś cudem" i "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę".  Teraz przyszedł czas na Twój dziennik. Jest to uniwersalny kalendarz na każdy rok. Jego wnętrze skrywa 12 nowych lekcji i myśli na każdy dzień. Są też miejsca na nasze własne myśli, rysunki i zapiski. 











TWÓJ DZIENNIK to osobisty notatnik i wyjątkowy kalendarz z myślami Reginy na każdy dzień i nową lekcją na każdy miesiąc.
TWÓJ DZIENNIK to idealna pozycja dla każdego z nas.
To źródło Twojej codziennej inspiracji.

Regina Brett napisała 12 nowych lekcji, z których większość jest inspirowana jej dwukrotnym pobytem w Polsce. Każda z tych lekcji otwiera miesiąc, którego dni są inspirującymi cytatami z książek Reginy. Jej książki dają magiczną moc do działania. 

 Idealny na prezent i dla nas samych. Nietypowy kalendarz, który da Ci siłę na każdy dzień.






17 komentarzy:

  1. raczej wolę zwyczajne książki, ale dla miłośników takich rzeczy to będzie na pewno coś świetnego. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka mu być mega
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wygląda ciekawie taka ksiązka ;)
    W sumie by mi się przydała, dałaby mi tą pozytywną energię.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Regina Brett ogólnie ma świetne książki, tyle w nich prawdy i motywacji. Co prawda nie posiadam tego dziennika, ale wydaje się być świetny.

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe książki. Taki dziennik był by bardzo przydatny. Muszę nad tym pomyśleć. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu "książki" sama mam zniszcz ten dziennik ;) fajna zabawa...
    Co powiesz na wspólną obserwację :) ja chętnie, jedynie zacznij i daj znać a się odwdzięczę. Pozdrawiam! ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, dokładnie czegoś takiego szukałam na prezent dla siostry! :)
    Świetnie się złożyło, że tu dzisiaj trafiłam :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad jego zakupem :D
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/2015/12/tolerancja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję i zapraszam do mnie ;) przypomniałaś mi że muszę sobie kupić nowy kalendarz ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem jej bardzo ciekawa :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/a-million-dollar-smile-with-hismile.html

    OdpowiedzUsuń