12 stycznia 2016

Zacznijmy od Nowego Roku + Shein




Nowy Rok = nowe możliwości

Dla niektórych osób Nowy Rok to tylko zmiana cyferki o jedną więcej na końcu daty. Ale dla innych jest to szansa na inne życie, inaczej mówiąc jest to chęć zmiany swojego życia na lepsze.
Mimo, że Nowy Rok mamy już za sobą to przecież naszych zmian nie musimy zaczynać dokładnie od 1 stycznia prawda? Pewnie większość z Was spisała już sobie swoje postanowienia noworoczne. Szczerze mówiąc ja w tym roku nie planuję żadnych postanowień, chcę być po prostu szczęśliwa i zadowolona z siebie, Kiedyś wierzyłam, że wraz z Nowym Rokiem dostajemy szansę na bycie jeszcze lepszym. Chciałam, żeby początek był właściwy. Teraz... Nie chcę żeby wszystko było idealnie w początek Nowego Roku, chcę żeby było idealnie przez cały rok.




Ja w tym roku mam tylko jeden jedyny cel na którym chciałabym się skupić w 100%. Jest to związane z blogiem, ale nie będę informowała Was teraz o co dokładnie chodzi.
Ostatni rok nie był dla mnie za bardzo udany za to wiem, że 2016 będzie zdecydowanie lepszy. Mimo że w tym roku czeka mnie wiele ciężkich rzeczy i wyborów m.in. wybór liceum/technikum, testy gimnazjalne, egzamin do bierzmowania oraz poprawienie kilku relacji z pewnymi osobami to mam nadzieję, że będzie o wiele lepszy niż 2015.
Ale może dosyć już mojego pisania bez sensu.


Chciałam Wam też pokazać kilka rzeczy, które możecie nabyć na stronie Shein. 




1 - KLIK  2 - KLIK   3 - KLIK  
  4 - KLIK   5 - KLIK    6 - KLIK




1 - KLIK  2 - KLIK   3 - KLIK  
  4 - KLIK   5 - KLIK    6 - KLIK

34 komentarze:

  1. Jednym z moich postanowien jest regularnośc na blogu narazie mi to wychodzi ;D
    śliczne rzeczy wybralaś :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula w kratę cudo! świetnie napisany post, poklikałam troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też w tym roku piszę egzaminy :/ fajne rzeczy, poklikałam <3

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kilka postanowień noworocznych i jak na razie dobrze mi idzie :) Oby tak dalej. Co do SheIn najbardziej podoba mi sie ramoneska i ten szary sweter.
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację. Dla niektórych Nowy Rok to tylko inna cyfra, dla innych szansa na nowe życie. U mnie jest tak jakoś pośrodku...

    Świetne rzeczy! Koszula, kurtka i ta bluza mega mi się podobają! ^^

    http://swiat-wedlug-megan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, ubrania są świetne! poklikałam ;) Jeśli jesteś zainteresowana wspólną obserwacją daj znać ;)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka jest bardzo śliczna a przede wszystkim oryginalna :) Oczywiście poklikłam :D
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne ciuszki, poklikałam trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post (:
    Ja w tym roku postanowiłam ze uwierzę w siebie (:

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to po prostu zmiana cyferki w dacie :D Nowe życie, hmm.. Nie wiem, ale nowy rok to i tak życie ciągnie się dalej, nie zapomni się o przeszłości

    NOWYPOSTNAZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie świetne rzeczy <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pierwszego zestawu sspodobał mi się płaszczyk i spódniczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy, oczywiście kliknęłam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam, jeśli też możesz w moje po pr. str to super :))
    Ładne rzeczy wybrałaś, jak najbardziej w moim guście ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  17. My mieliśmy egzamin do bierzmowania w drugiej klasie, teraz bierzmowanie 19 maja ;)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobne podejście do całej idei postanowień i sama kiedyś uważałam, że nowy rok to szansa, żebyśmy byli idealni. Teraz myślę inaczej i cieszę się, że skupiłam się na tym, co dla mnie najważniejsze :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne rzeczy, poklikałam!

    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy :) Poklikałam:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy , poklikane . Zrobisz to samo u mnie i poklikasz pod zdjęciami w link z kurtką ? :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/just-nothing.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Też teraz idę do liceum/technikum, również mam testy gimnazjalne oraz egzamin do bierzmowania ;)
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że ten rok będzie najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też w tym roku muszę wybrać liceum i mam bierzmowanie, dodatkowo kończę jeszcze szkołę muzyczną i zdaję ważny egzamin z angielskiego :/ ale mam nadzieję, że 2016 będzie o wiele lepszy, z resztą fajnie się zaczął :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja w sumie nie wiem czy chciałabym ,żeby wszytsko było idealne :/ lubię jak są jakieś niespodzianki w tym monnotonym życiu. Jednak oby 2016 rok był jak najlepszym rokiem ! Gratuluję współpracy z Shein. Nie mam możliwości poklikamia ,bo jestem na telefonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że test gimnazjalny dobrze ci pójdzie i wybierzesz dobre liceum :)
    Zapraszam do mnie: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne rzeczy :) nie ma się co stresować testami gimnazjalnymi, to naprawdę nic trudnego :) powodzenia w spełnieniu postanowień

    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Firma shein jest jedna z najlepszych firm! Ubrania stamtad sa po prostu takie cudowne xx

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie to wlasanie tylkko zmiana cyferki.. przeciez nic sie nie zmienia w 1 dzien XD
    www.onlydreams.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy post oraz świetne rzeczy :) Czekam na więcej zapraszam na mojego bloga, którego prowadzę z przyjaciółką Heinpsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację. Dla niektórych Nowy Rok to tylko inna cyfra, dla innych szansa nowe *życie* na zmienienie czegoś..
    Świetne rzeczy! buciki mega :)

    OdpowiedzUsuń