11 maja 2016

Do przeszłości...



30 kwietnia skończyłam 16 lat. Za każdym razem gdy otwieram pudło ze zdjęciami, które swoją drogą niosą ze sobą niezwykła magię, bo teraz przeważnie możemy oglądać je w wersji komputerowej, chociaż ja jednak co jakiś czas wywołuję zdjęcia - cofam się wtedy do wspomnień z dzieciństwa.
Gdy byłam młodsza zawsze chciałam być już dorosła, a wszystkie decyzje będę mogła podejmować sama i robić co zechcę.




Mimo że przede mną jeszcze 2 lata do pełnoletności to już teraz mogę przyznać, że chętnie wróciłabym do czasów dzieciństwa i najlepiej mogłabym w ogóle nie dorastać.

Dorastanie to tylko pojęcie względne. Dojrzewamy, charakter się zmienia, inaczej pojmujemy pewne kwestie, przez doświadczenia które każdy z nas przeżywa. Właśnie dlatego każdy z nas rozwija się w innym czasie. Poznajemy nowych ludzi od których przyswajamy niektóre cechy. Zdobywamy nowe doświadczenia.




Od dziecka zadawałam się z większością osób płci męskiej.  Już wtedy prościej było mi się z nimi dogadać.  W moim życiu pojawiło się też kilka wspaniałych dziewczyn, z którymi przyjaźnię się do teraz. Na przełomie podstawówki i gimnazjum przyjaźniłam się z dziewczynami, które były absolutnymi przeciwieństwami. Z każdą przeżyłam co innego. I każda z tych przyjaźni zostawiła we mnie ślad, za co jestem ogromnie wdzięczna.
Ja to się mówi: "Rodziny się nie wybiera." ... ale ja nie zamieniłabym jej na żadną inną. Od małego wsparcie miałam u kuzynostwa często kilka lat starszego. Spędzałam z nimi wiele czasu. Wiele otuchy dodaje mi również babcia, która jest chyba najbardziej troskliwą osobą na świecie. Ma ogromne serce i zawsze rozpieszcza swoją jedyną wnuczkę jak najlepiej. Nie wspominając już o rodzicach. O mamie, która jest wyrocznią na każdym etapie życia. O tacie, gdzie on nauczył mnie wszystkiego i to dzięki niemu wkroczyłam w moją pasję jaką jest fotografia.


Moja edukacja zaczęła się dopiero w zerówce gdzie poszłam do niej rok wcześniej. Jednak najpierw byłam w zerówce w małej wsi gdzie moja ciocia uczyła więc zabierała mnie ze sobą. Następnego roku poszłam do zerówki wraz z moim rocznikiem u siebie w mieście. Dopowiem, że moja szkoła (do której chodzę aż do teraz) leży kilkadziesiąt metrów dalej od mojego miejsca zamieszkania więc zawsze chodziłam pieszo, a dojście do szkoły nie zajmowało mi więcej niż 5 minut. Niestety od września się to zmieni, bo żeby dojść do technikum będę musiała przejść całe miasto.




Gimnazjum to chyba najgorszy okres dla każdego. Opuszczanie się w nauce, okres buntu... Mimo wszystko poznałam wtedy dużo osób z którymi mam wiele wspomnień - te dobre ale i też czasem te złe.

Podsumowując.. Dzieciństwo było takie beztroskie. Przydałoby się do niego wrócić choć na chwilę prawda?





38 komentarzy:

  1. Również chwilami chciałabym wrócić do okresu dzieciństwa, jednak gdy myślę, że miałabym zapomnieć o poznanych w gimnazjum czy w liceum znajomych lub o różnych doświadczeniach, to stwierdzam, że teraz jest mi dobrze.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak do dzieciństwa chcę wrócić i to bardzo :/ Niektórzy ciągle twierdzą, że jestem dziecinna, i co z tego? Ja właśnie wtedy jestem szczęśliwa :) Piosenka jest świetna, ciągle jej słucham :*

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. spóźnione życzenia urodzinowe ode mnie! :):)


    www.simplylife.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. aż musze sobie mój album obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaka słodka! :))


    http://izkaelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podobnie. W wieku 6 lat bardzo chciałam być dorosła, ale teraz, po 9 latach, zmieniam zdanie :) Już mi się tak do tego nie spieszy.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieciństwo było cudowne, ale ja skupiam się na teraźniejszości. ;)
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze tak jest - gdy jesteś mały, chcesz być dorosły. A gdy już jesteś dorosły chcesz z powrotem wrócić do bajkowego dzieciństwa.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post!
    Super zdjęcia. Ja tez czasem mam ochote wrócić do takiego pełnego dzieciństwa chodź mam niecałe 13 lat:))
    Obserwuje i licze że zajrzysz do mnie
    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te tagi! Ja zawsze przeglądając zdj z dzieciństwa zaczynam płakać, haha :D

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że dodałaś zdjęcia i pokazałaś trochę siebie i swojego życia. Post bardzo fajny i przyjemnie się czyta. :)
    http://szymanska88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są takie zdjęcia z wspomnieniami. Też uwielbiam je oglądać. po zdjęciach widzimy ile się zmieniło. Też chętnie wróciłabym do czasów dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wpis! :)
    Bardzo dobrze napisany.
    Ja bardzo chciałabym cofnąć się do dzieciństwa, choć tak na moment.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbim zdęcia z dzieciństwa,usiąść i poglądać sobie i przy tym pośmiać...a chciało się być tak dorosłą:(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki super post !
    Lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku mega zdjęcia! Kocham czasy dzieciństwa ;)

    Piąteczka? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej... Jakie to urocze :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak, przydałoby się :)
    ja również uwielbiam oglądać zdjęcia z dzieciństwa, czasem przypomni mi się jakaś fajna sytuacja
    wyglądasz baardzo słodko na tych zdjęciach ♥
    a i jeszcze mi się podoba, jak opisałaś swoją rodzinę, piękne słowa :)

    zapraszam :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  20. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wracać do wspomnień! Szczególnie w urodziny, kiedy zbierzemy się całą rodziną.

    OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz) I ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany, uwielbiam tę piosenkę! Ostatnio jedna z moich ulubionych! Ile bym dała, żeby cofnąć się w czasie...to by było niesamowite ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie napisane! Mi zostało 1,5 roku do "dorosłości" i gdybym mogła to bez zastanowienia wróciłabym do dzieciństwa :D

    http://madziacz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie uważam gimnazjum za najgorszy okres w nauce, wręcz przeciwnie miałam tam najlepsze oceny. Fajny post :3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam otwierać wielką puszkę, w której trzymamy z rodzicami wszystkie stare zdjęcia.
    Świetnie napisany post :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzieciństwo to najlepszy okres w życiu ! :) Na szczęście my jeszcze z niego korzystamy ^^ Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie posty z wspomnieniami są super:) . Racja, dzieciństwo było naj najlepsze.
    Ja już za chwilę pełnoletnia..ojej.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22 maja, 2016

    Bardzo spodobał mi się pomysł na post. Takie wspomnienia, przynajmniej dla mnie są bardzo ważne. Wydaje mi się, że każdy tęskni za jakimś okresem w swoim życiu i chciałby przeżyć coś jeszcze raz, dzięki zdjęciom możemy chociaż na chwilę wrócić wspomnieniami do takich momentów. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Och, uwielbiam oglądać wywołane zdjęcia z dzieciństwa. Jak byłam młodsza, to mogłam to robić cały czas i nigdy mi się nie nudziło :) Dzieciństwo, przedszkole - super czasy, ale jeśli miałabym wybierać między gimnazjum a podstawówką, to nie wiem, co dla mnie było lepsze. Ja czasami chciałabym się cofnąć do przeszłości, ale teraz moje życie wydaje mi się o wiele piękniejsze :) Ciekawa jestem jak będzie w liceum, a już tylko parę miesięcy i się dowiem. Bardzo mnie to ciekawi
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. W sumie to z jednej strony chciałoby się być dzieckiem, a z drugiej dorosłym. Dla gimnazjum było wspaniałymi trzema latami, oceny mi się polepszyły, a okres buntu się u mnie chyba dopiero na poważnie zaczyna.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Urocze zdjęcia :D Ja mam tak, że za każdym razem jak przyjeżdżam do dzaidków to oglądam z nimi zdjęcia jak moi rodzice byli mali. Można wtedy powspominać z całą rodzinką :)
    Zapraszam do mnie: kaktusowy-sad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne zdjęcia! Ja uwielbiam wspominać dzieciństwo! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja swoje dzieciństwo wspominam bardzo dobrze :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak naprawdę i u większości 18-nastka niczego wielkiego nie zmienia ;) Kiedyś myślałam, że w tym wieku będę taka dorosła i samodzielna. No i w sumie zmienia się tyle, że podlegasz w 100% prawu, możesz kupić używki, no i wyprowadzić się z domu i żyć na własny rachunek co robi zdecydowanie mały ocetek ludzi, bo trzeba skończyć szkołę ;P i parę innych argumentów by się znalazło ;P
    Fajne śmieszne zdjęcia ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że już nigdy nie wrócę do tamtych beztroskich lat ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo osobisty post :) a na każdym zdjęciu wyglądasz na przeszczęśliwą :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłaś naprawdę uroczą dziewczynką. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń