30 czerwca 2016

Goodbye old school / hello holiday



Pamiętam, było to parę lat temu. Ubrana w czarną spódniczkę i białą koszulę przekroczyłam pierwszy raz próg podstawówki. Podekscytowana podbiegłam do mojej przyjaciółki, którą znałam już wcześniej przywitać się. To był mój pierwszy dzień w podstawówce... Czułam się świetnie.
Sześć cudownych lat z moimi przyjaciółmi, z całą klasą... Tyle wspomnień.
W końcu po 6 latach nadeszło pożegnanie. Pożegnanie, które pamiętam do teraz.


Pierwszy dzień w gimnazjum... Pamiętam go doskonale. Nowa klasa... Nowi znajomi. Oczywiście przyjaciele z podstawówki też byli. Były to kolejne 3 lata wspomnień w tej szkole... Jak do teraz był to najlepszy okres w moim życiu. Jednak wszystko z czasem przemija. Trzecia klasa była dla mnie całkiem trudna. Miałam chwile załamania na początku...Na szczęście to minęło. Potem było już lepiej. Niedawno jeszcze narzekałyśmy z Hanią i Natalią, że zostało tyle dni do wakacji. Czas jednak zaczął jakby coraz szybciej lecieć. Oprócz samych egzaminów, masa sprawdzianów i klasówek. W drugim semestrze ja sobie to wszystko lekko 'zlewałam'. Jednak wzięłam się za siebie i zaczęłam uczyć. Poprawiłam oceny, a z gimnazjum wyszłam z całkiem dobrą średnią.
Jak zawsze na koniec gimnazjum przygotowuje się osobne pożegnanie dla trzecich klas. Mimo że nie zawsze było między nami dobrze to i tak smutno było się żegnać. Wchodząc ostatni raz do klasy, w której odbywało się spotkanie z wychowawcą nie myślałam, że wchodzę do niej ostatni raz jako uczennica gimnazjum, że już nigdy nie będę powtarzała pod nią słówek na sprawdzian, nie będę siedziała zaspana czekając aż otworzą się jej drzwi. Ale wszystko w końcu przemija i zostają już tylko wspomnienia. Są jednak takie momenty w życiu, które ciężko zapomnieć. Chwile, które zapadają w pamięć. Te ważne, najważniejsze. Wpływające na nas i przełomowe. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co do moich planów na wakacje, za kilka dni wyjeżdżam do Zakopanego na tydzień więc możecie się spodziewać nowego postu dopiero za dwa tygodnie, chyba że przed wyjazdem uda mi się jeszcze coś dodać. A 23 lipca wybieram się z przyjaciółkami na Litwę i zostaję tam do końca lipca. 

Jeśli chcecie śledzić co się u mnie dzieje na bieżąco zapraszam na snapchata: paulaa2103 oraz instagrama.


Życzę Wam miłych wakacji i spędźcie je jak najlepiej! ;)


*zdjęcia z wycieczki do Warszawy (04.05.2016)*

16 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, bardzo pozytywne. Udanego wypoczynku w Zakopanem :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla wszystkich pożegnania są trudne, nawet kiedy nie zawsze było idealnie. Życzę Ci miło spędzonych chwil w czasie wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post <3 Ja przeżywałam prawie to samo tylko że skończyłam Szkołę Podstawową a nie gimnnazjum. Powodzenia w nowej szkole. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też w tym roku skończyłam gimnazjum i również fajnie wspominam ten czas, jak wiadomo były i te gorsze chwile, ale tak bylo lepiej niż w podstawówce ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę udanego wyjazdu, jak i całych wakacji! świetne zdjęcia :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia!
    Też byłam z klasą w tym miejscu :)
    Udanego wypoczynku!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znam się z moją klasą od zerówki.Jeszcze jeden rok gimnazjum i też będę musiała się z nią żegnać.Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i udanych wakacji!

    sunshine-wika.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoła nie jest zła. Bardzo dobrze wspominam poprzednie lata. Chociaż muszę przyznać, że gdyby nie wakacje to nie dałabym teraz rady.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia takie na luzie :*
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, też przeżywałam pożegnanie z gimnazjum rok temu, trochę smutno, ale dalej utrzymuję kontakt z moją starą klasą :) Udanego wyjazdu i słonecznych wakacji życzę! :*

    Również zapraszam na mojego pierwszego posta na blogu :)

    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakopane to w sumie nie tak daleko mnie! Widoki są super warto jechać!
    Socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku skończyłam podstawówkę i obawiam się gimnazjum. Udanego wyjazdu! :*

    OdpowiedzUsuń