10 lipca 2016

Podróżowanie czas zacząć


Cześć! Wakacje jak na razie mijają dobrze. Cały rok szkolny odsypiałam wstawając o 11... A popołudnia spędzałam na mieście ze znajomymi. Teraz przede mną pierwszy wakacyjny wyjazd w tym sezonie - wyjazd w góry. Jutro rano wyjeżdżam do Zakopanego (a raczej w nocy, bo muszę wstać o 3) zahaczając o kilka miast, m.in. Kraków, Katowice, Oświęcim. Więc na miejscu będę pewnie dopiero wieczorem. W Zakopanem spędzę 7 dni i mam nadzieję, że wyjeżdżając z niego stwierdzę, że wyjazd zaliczam do udanych.
Ostatni wyjazd w to miejsce wspominam bardzo dobrze o czym możecie przeczytać TUTAJ. Będę tam pierwszy raz latem bo zawsze jeździłam w maju i miejmy nadzieję że będzie tak pięknie jak wiosną.
Widzimy się za kilka dni. Miłych wakacji! :)
Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na snapa - paulaa2103 oraz instagrama - arielka123455


bluza - New Yorker / Spodnie - H&M

17 komentarzy:

  1. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego wyjazdu :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ! Bardzo wakacyjne ;)

    http://olgascrazylife.blogspot.com/2016/07/ulubiency-czerwca-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  4. no to miłego wyjazdu!
    ja wczoraj wróciłam właśnie z Wloch ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobyty na pewno będą udane. Miłych wakacji.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też odsypiam rok szkolny :D Ogólnie pierwsza połowa wakacji mija mi dosyć nudno, mam nadzieję, że sierpień będzie lepszy :D

    Obserwuję :)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypoczynku ;* super fotki i ciesz sie z wakacji poki mozesz ;* Buziaczki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bluza :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia oraz tło.
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie czyta się twoje posty. Przepiękna stylizacja, cudne zdjęcia. Bardzo spodobała mi się ta bluza, koniecznie muszę ją kupić!
    maartiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu i pięknych wspomnień ;*
    Pozdrawiam
    https://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego wyjazdu! :* Śliczne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrej jakości zdjęcia!! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie miłego wyjazdu!
    Super zdjęcia <3
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia! Życzę udanego wyjazdu i miłego wypoczynku!
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam jechać w tym roku do Zakopanego, ale niestety się nie udało. Może za rok tam pojadę ;)

    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanych wakacji!
    Śliczne zdjęcia!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń