11 października 2016

Chciałabym...




Chciałabym być artystką, pielęgniarką, modelką, fotografem, aktorką...
Jak chyba u każdego upodobania względem przyszłego zawodu się zmieniały cały czas. W jednym tygodniu chciałam śpiewać, tworzyć muzykę, a w następnym miałam zamiar zostać w przyszłości kucharką i otworzyć własną restaurację. Nie były to cele, a raczej beztroskie marzenia, które zmieniały się w szybkim tempie. Wtedy patrzyłam w przyszłość nie zważając na trudności, których nie zauważałam. 
Teraz na świat spoglądam inaczej. Aktualnie nie mam planów na przyszłość. Mogłabym jedynie powiedzieć, że chciałabym małą część swojego życia powiązać z fotografią, bo to stanowi zdecydowanie już teraz dużą część mojego życia. Staram się jednak zbytnio nie wybiegać w to, co będzie. Daję z siebie jak najwięcej, trenuję i pracuję ciężko, by cieszyć się tym co teraz. A co będzie potem, to się okaże. 


INSTAGRAM - TUMBLR - FACEBOOK - SNAPCHAT (paulaa2103)


20 komentarzy:

  1. Też nie mam na razie jakichś konkretnych planów, ale wiem, w którym kierunku chciałabym się rozwijać, więc staram się ze wszystkich sił, by ten rozwój nastąpił.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś też miałam wiele tego typu marzeń :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym przyszłość choć trochę powiązać z fotografią ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, piszesz w ciekawy sposób :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow mega zdjęcia!
    Masz podobne podejście co ja co do przyszłości.
    Na razie robię to co lubię. I tyle. Potem okaże się co więcej.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! Bardzo mi się podobają! :)
    A także, zapraszam gorąco do mnie! Dopiero zaczynam! :)
    wenaroni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiem, o czym piszesz :) Mam bardzo podobne dylematy. Przez dłuższy czas chciałam zostać architektem, potem fotografem... No ale co z upragnionym zawodem strażaka ?
    Myślę, że dobrze napisałaś: na razie lepiej się nie decydować. Marzyć można, bo marzenia to piękna rzecz i w moim przypadku coś co nadaje barw codziennemu życiu.
    Trzeba zamknąć oczy i czekać, co się wydarzy. Robić to, co do nas należy i dzień po dniu spełniać swoje obowiązki. Być najlepszym człowiekiem, jakim można być.
    Obserwuję :)
    MoccaMonica blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotografia też stała się dużą częścią mojego życia, ale przyszłości raczej z nią nie wiążę :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także teraz robię to co lubię,a to co będzie później dopiero się okaże.
    Piękne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hi amazing blog, if you wanna follow eachother via GFC plz let me know
    imiblog25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie także upodobania względem zawodu zmieniały się sekundami. Mimo wszystko lubię wiedzieć czego chcę i czego będę chciała i oczekiwała względem siebie w przyszłości, dlatego poniekąd już ustalam najdalsze rzeczy dotyczące przyszłości. Świetne zdjęcia, dawno nie byłam na Twoim blogu... Wyglądasz ślicznie!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje! Zapraszam do mnie: http://amarantowe-usta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz :)
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ja też miałam swoje wielkie marzenia :d teraz wystarczy mi stała praca ;P

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;D odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja cały czas mam w głowie, że chciałabym robić coś bardziej artstycznego choć nie poszłam wcale w takim kierunku

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne fotki. Ja też nie wiedziałam w Twoim wieku co dokładnie będę chciała robić w przyszłości. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne zdjęcia! *o*

    Zapraszam do mnie, masz szansę dostać zegarek za darmo!
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń